Hallo dames, Ik weet echt niet hoe ik mijn zoontje moet aankleden met zo'n weer! Het is nog niet heel erg koud, dus hij hoeft geen dik winterpakje aan, maar wat dan wel? Als hij in de kinderwagen ligt kan er ook een dekentje overheen, maar wat nou als ik hem mee wil nemen in een draagdoek? Ik weet het echt niet meer! Ook vroeg ik me af of zijn oortjes altijd moeten worden bedekt? Zijn mutsjes glijden er namelijk heel de tijd van af... Alvast bedankt voor jullie hulp!
ik heb nooit geen mutsjes gebruik dus ik zeg nee de oren hoeven niet bedekt in de draagdoek gewoon normale kleertjes vergeet niet datje 3 lagen stof extra hebt plus jou lichaamswarmte ook je kindje verwarmt.
Hoi, Bedankt voor je antwoord! Dus gewoon een rompertje met lange mouwen en een broekje? Ohoh ik heb echt denk ik de neiging om hem veel te warm aan te kleden, haha.
Ik heb in de doek nu een romper, shirt, lange broek, sokken en schoenen. Maar dat laatste lijkt me niet nodig bij jou. In de wagen zou ik hetzelfde aan doen en de deken er over. Vestje meebrengen en af en toe even nekje checken.