Voelt ze heel warm? Ik zou in ieder geval de mouwen eraf halen als dat gaat, liever koud dan te warm!
Ahaaa vandaar Nou ga die tips wel onthouden haha je weet nooit wanneer je ze nodig heb.. En kan me goed voorstellen dat e dan echt niet rustig blijft!
De eerste keer waren we in paniek, nu niet meer maar rustig blijven lukt nog niet echt maar we weten hoe te handelen en dt scheelt wel iets Mijn radars draain ook volop als ze ook maar iets verhoging heeft, de angst voor een stuip blijft maar we proberen om het niet ons leven te laten beheersen.. ( is niet makkelijk na zoveel keer)
Hoop echt voor jullie dat t niet meer zal gebeuren of althans zo weinig mogelijk.. heeft ze het nu nog vaak? En idd je weet wat je moet doen maar dat maakt et niet minder erg...
Wat een verschrikking.. Heb 2 uurtjes geslapen En daar lig je dan int. Midden van de nacht op de bank met je kindje Nog een badje gemaakt on af te koelen(had 39,6 met zetpil) Maar daar had ie even geen zin in Dus maar op de bnk genesteld en hij slaapt(klopt heel hard af)
De laatste 3 waren begin oktober, toen had ze een virus en keelontsteking. Tussen 1 en 2 jaar komt het veel voor, ze zal er nu langzaa, overheen gaan groeien zegt de ka maar het kan tot 5/6 jaar voorkomen..
Woow jeetje... Hopen dat het niet tot 5 jaar duurt!! Hier was vanmorgen de koorts weg.. En nu helaas weer terug grrr:x