Naar het strand!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annemiek25, 9 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    Wie is er al met zijn baby van ongeveer rond de 8 maanden naar het strand geweest? Is dit te doen? Wat moet je allemaal meenemen en hoe hou je zo'n kleintje bezig? :D

2. randi

randi Niet meer actief

ik ben zelfs met die van ons al naar het strand geweest. wij hebben zo'n speciaal tentje waar ze onder liggen die ook uv bestendig is en ja met schepjes spelen ze nog niet echt hé :) vooral met dit weer zorgen dat je zeker om de 2 uur insmeert en het hoedje ook niet vergeten. veel plezier

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik ben ook al een paar keer met onze dochter naar strand geweest. Neem een parasol mee die je goed vast kan zetten.
    Wat ik ook meeneem is een plastic zwembadje en speeltjes. Zo rolt ze niet zo makkelijk in het zand.
    Hoedje mee en zonnebrand en lekker genieten !

4. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    waar koop je zo'n strandtent met uv bescherming? Ik kan het nergens vinden nl.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.280
    113
    Vrouw
    Brabant
  6. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Vandaag ben ik voor het eerst met Kim naar het strand geweest. Het beviel me totaal niet, ik kon steeds maar moeilijk een plek vinden met schaduw (zaten bij een strandtent) :(
    En dan zit ik dus niet op mijn gemak he, steeds maar weer verzitten, rondkijken of er een beter plekje is op het terras en als Kim dan gaat jengelen/huilen dan voel ik me schuldig, wat heeft zij er nou aan?
    En manlief vind me dan maar een zeur en zegt dat ik moet ontspannen.
    Maar Kim is nog zo klein!
    En ik vond het toch wel erg warm voor haar, uiteindelijk zat ze alleen nog in een luier bij me op schoot.

Ik vind het strandtentje met UV-straling dé oplossing. Als ik straks op vakantie (gaan eind mei al) daaronder zit, dan ben ik een stuk geruster! Dus die ga ik aanschaffen... :D

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

oe zo'n tentje is natuurlijk ook ultiem voor in de tuin straks

tuin op het zuiden.. dus je wordt hier relatief snel gebakken

8. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    ik ben met de jongens ook al een paar keer geweest.
    een halve tent gehuurd bij een strandtent, deken erin gelegd speeltjes erbij.
    petje op, en goed insmeren.

ik vindt het wel een nadeel dat de jongens steeds schelpen in hun mond stoppen, tja eentje vindt het zand doodeng en blijf netjes op de kleed maar de ander peer hem er steeds vandoor, dus die moest ik continu weer terug zetten en schelpen uit zijn mond verwijderen.

het is te doen maar echt rustig zitten voor mij is er niet bij, laat staan dat je kan liggen om van het zonnetje te genieten!

9. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Even een wellicht off-topic vraag maar gaan jullie dan tussen de slaapjes door of hoop je dat ze op het strand een uiltje knappen?

10. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    Als ik de antwoorden zo een iventariseer denk ik dat het toch playa del achtertuin wordt hahahahaha 8)

11. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Wij nemen altijd een kleine bolderkar mee en parasol. De parasol zetten we naast de bolderkar waar hij dan zijn slaapje in kan doen ... echt ideaal!

12. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Sem kreeg meteen zand in z'n gezichtje, dat was dus niet zo'n succes. Daarna hebben we zo'n strandbed gehuurd, dat ging al een stuk beter. Kon ik 'm ook veel beter voeden met zo'n steuntje in m'n rug. Het is even uitproberen allemaal, maar uiteindelijk ga je dan wel makkelijker de deur uit en nieuwe dingen doen.

Deel Deze Pagina