ik elke avond wel halve zak chips en met 17 wkn kilootje aangekomen let er niet op of het gezond is omdat ik de kiloos wel kan gebruiken maar tot heden krijg ik de kiloos er niet aan hihi
colaflesjes!! en kersjes.. die haribo snoepjes bedoel ik dan en snachts er met regelmaat uit om wat hapjes te nemen uit de grote stratiatella yoghurt emmer :O
Ik snack 's avonds niet meer, heb t misschien 2 of 3 gedaan tijdens deze zwangerschap. Nam toen een popcornwafel met appel/peren stroop. (Beiden van Zonnatura) Heerlijk!
Afhankelijk van mijn voeding overdag.. Gisteren enkel een paar frietjes gegeten, 's avonds na wandeling 3 bijna om gevallen van vermoeidheid en natuurlijk te weinig gegeten.. Manlief heeft 2 broodjes frikandel gemaakt, met saus en komkommer hmmm gingen met smaak naar binnen, daarna een grote komkommer op gesmult en zelfs nog een chocolaatje (crispy rolls milky way) naar binnen geduwd. Toen was t wel genoeg, denk dat k gisteren avond meer heb gegeten 's avonds dan de rest van de zwangerschap.. Over 't algemeen heb ik 's avonds niet echt trek, als ik mijn portie middageten op heb, wat ik steeds vaker niet op krijg.. Dan eet ik over 't algemeen niets meer, ik vraag wel om lekkers, wat mijn mannetje ook uit de kast pakt.. Maar echt in de mond stoppen om te smullen, krijg ik niet voor elkaar. Heel af en toe gaat zo'n lekker waterijsje lolly sticks naar binnen, en dan n stuk of 3 achter elkaar Ach de kilo's hoef ik niet bij te komen, alle vetten die teveel zijn, vormen zich nu in de buik.. Nog steeds geen kg bij gekomen nadat ik 4 kg ben af gevallen.. Heb me er wel even zorgen om gemaakt, ook anderen erover gesproken, maar niks om me druk om te maken.
Ik heb 's avonds eigenlijk alelen maar dorst, geen honger! En vervolgens drink ik zoveel dat ik de hele nacht naar het toilet moet
Waar ik zin in heb. De ene keer een cracker met kaas dan chips maar ook meloen of een appel. Heerlijk afwisselen dus hahaha.
Pff dit.topic mag wel van een waarschuwing worden voorzien niet lezen als je niet kunt slapen haha. Kreeg spontaan trek...en er stonden alleen pinda's open...twee handjes genomen en weer terug in bed...onbevredigend!!!!
Wat grappig om te lezen allemaal! Ik moet zeggen dat ik bij mijn avondeten genoeg eet dat ik savonds echt niks meer op kan! Soms wat fruit omdat het nu zo warm is maar dat was het.
Wat zijn jullie over het algmeen netjes zeg! Nu ga ik er niet 's nachts uit om te eten. Maar heb gisteravond om 10 uur wel nog eventjes 2 frikadellen gebakken hmmmmm.