Het is weer bijna weekend! Ben benieuwd wat jullie te snacken op tafel zetten als jullie een avondje thuis zijn.
Chips, en een stukje worst of een toastje brie ofzo. Wel beide andere smaak chips, hebben niet de zelfde smaak.
Hier ook vaak chips. Of toastjes/ stokbrood met filet americain, jam! Met een bakje olijven kun je me ook erg blij maken
Lays sensations sweet chili of paprika, toastjes met bijv kruidenkaas of een salade. Of cowboyvlees, metworst, stukje kaas, paprika etc.
Pepsels, worteltjes, gekookt eitje gerold in een plakje rookvlees, prikkertje met tomaat/mozzarella...en chocoladepinda's voor man
Ligt er wel eens aan. Soms niets. Ik eet ook graag kwark of yoghurt savonds. En qua snacken lekker kaasjes, stokbroodje met smeersels. Gevuld eitje, lekkere worst of chippies met dip
Favoriet zijn hier bladerdeeghapjes. Maar verder snacken we vanalles: chips, toastjes met smeerseltjes, nootjes, kaasplankje, olijfjes, gevulde pepertjes, wraps met zalm, worst, etc. Wel vooral hartige dingen.
Ja lekker! Snacks! Mijn man toastjes, ik komkommer, met daarop: - salades - roomkaasjes - franse kaasjes - filet americain Olijfjes, cherrytomaatjes, salami, gehaktballetjes, fetablokjes, etc.
Als de kinderen op bed liggen nemen we vaak thee met een koekje of stukje chocolade. Later dan vaak nog fruit, yoghurt met fruit, rijstwafels met kaas of rauwe nootjes met gedroogd fruit. Heeeeel af en toe popcorn, maar we kunnen het al niet eens worden over zoet of zout 😜 Chips enzo eigenlijk nooit.
Chips stokbrood met allerlei kaasjes smeersels en gerookte zalm Sushi (Homemade) naanbrood En nu natuurlijk ook kruidnoten
Meestal iets van chips, popcorn ,toastjes! Maar ook wel eens lekker de frietpan aan lekker een bitterballetje ofzo
Vanavond heb ik lekker van die danerol witte bolletjes die ik omtover in knoflook trek brood Zoooooo lekker. Vaak hebben we ook nog lekker chippies, en nu kunnen de chocolade pepernoten ook niet ontbreken natuurlijk en toastjes met wat smeersels. Verschilt ook erg met waar we trek in hebben. Wat de kids ook altijd erg lekker vinden zijn knakworstjes in bladerdeeg. Yummieee Ik kijk serieus tijdens het snacken echt niet naar of iets gezond is of niet, 1 x per week lekker snacken zonder op van alles te letten moet gewoon kunnen en dat doen we dan ook