Wij gaan morgen naar de bioscoop heen. Vorige week ook al geweest. Toen heb ik nacho's met salsa gehad en choco pinda's .. En natuurlijk wat fris. Wat vinden jullie lekker om te snoepen in de bios?
Ik eet altijd standaard popcorn, chocolade chipjes en laatst had ik met dat enorm warme weer heerlijke water meloen, zo dat was zooooooo lekker .. Ow ja meestal voordat de film begint eet ik nog wel eens een Ben & Jerry ijsje
Oooh als we in Almelo of Cinestar gaan, neem ik al-tijd de nacho chips met salsa saus. HMMM wat is dat lekker. Daarvoor ga ik ook naar de film..
1 druk op het knopje en ze komen brengen.. Wij gaan morgen naar cinestar trouwens.. Volgens mij wonen wij in de zelfde regio.
M&M's en cola. Maar dat geritsel is zo irritant. haha. Ik heb me 1x verslikt in de cola. ik ging stuiterend door de bioscoop. Vreselijk, ik schaamde me dood!
Zoete popcorn of de popcorn met zo'n caramel laagje er omheen. De m&m's met pinda's zijn ook favoriet. Met cola natuurlijk of een flesje water.
Haha ik zeg ook niet dat het me geen moeite kost hoor haha, helemaal als je door het horecadeel heen loopt en al die lekkere dingen ziet haha
Cola en good old pringles zijn een tijdje elke zondagavond naar de sneak preview geweest en na 4x stond het al klaar (kleine bios haha)
Pringles paprika, alle soorten m&ms, borrelnootjes, suikerpinda's, b&j ijs, frikandellen, bitterballen, dropjes. Mmmm... Maar ik werk dan ook in een (service)bioscoop