Lekker makkelijk he die knop. Vind trouwens de popcorn in Almelo niet zo lekker. Ik neem meestal de gele m&m's. Wij gaan ook nog naar de film deze week. We hebben nog een love arrangement voor Almelo liggen.
eergisteren nog geweest en toen hadden we een zak snoep, zoute popcorn, m&ms en paprika chips... pfff ik heb het alleen bij de popcorn gehouden.... ohja en natuurlijk een beker drinken...
bruine m&m's, maltesers, of schepsnoep Met een flesje water meestal Pringles of popcorn vind ik trouwens ook prima hoor
Het is ook duur.. Maar ach, sinds Esmee er is gaan we niet echt meer stappen dus vind ik het wel oke.. Eerder gaven we elk weekend 50,00 pp uit tijdens het uitgaan. **** Ik zie dat m&m's en popcorn vrij vaak genoemd worden.. Ik vind popcorn best lekker alleen die velletjes/stukjes die je tussen je tanden krijgt zo iritant..
Voo mij standaard een bak zoute popcorn, kan je mij altijd voor wakker maken hihi Ik woon vlakbij een bioscoop en soms als ik geen popcorn heb, ga ik af en toe langs lang om een bak te halen haha echt heel erg en dan eet ik het samen met mijn mannetje voor de buis op
Bioscoop, wat is dat ook alweer.......... ik denk dat we 3-4 jaar geleden voor de laatste keer zijn geweest. Het meest lekker vind ik altijd die chocolade chips!!
De bios.... de laatste film waar ik heen was, is Hannibal. Zo'n 9 of 10 jaar geleden dus M&M's deden het altijd goed! Films kijk ik lieverthuis op de bank, met een wijntje en een zak chips of een toastje met veeeel lekkers
Oh die knop is geweldig! Ik vind het alleen beetje jammer dat er geen pauze is in Almelo. Moet minimaal altijd 1 x plassen, dus voor mij is het niet heel handig. Cinestar vind ik nog steeds geweldig! Popcorn at ik eerder altijd, maar inderdaad. Die rot velletjes!!