Ja ik heb dat ook altijd met een hoop dingen op Marktplaats. Mensen bieden veel minder dan het product waard is. En zelfs als je het dan zo instelt dat mensen mogen bieden vanaf bijvoorbeeld 50 euro, gaan ze nog e-mailen dat ze het voor 15 euro bij je op komen halen. Ok als ik iets van Marktplaats koop wil ik het ook zo goedkoop mogelijk, zoek immers niet voor niets tweedehands. Maar ik kijk wel wat de nieuwwaarde van een product is geweest.
hahaha, ze is nog steeds niet doorheen gezakt Maar ik zou het ook nooit zo doen hoor. Overigens, als je via marktplaats iets bij een handelaar wilt kopen (altijd kijken naar ALLE aanbiedingen van die verkoper, dan kom je meteen achter of het een particulier is of niet), dan zou ik toch iets anders gaan onderhandelen.
bij mij ook! Heb laatst mn Wii op mp gezet met veel extra dingen erbij zoals 2e controller en verschillende spellen en wii balance board enz Nou alls los gekocht kost toch zo'n 5 a 600 euro. Bieden ze voor 135 euro terwijl ik erbij heb gezet wat voor bedrag ik er voor wil hebben!!! alles is nu pas 8 maanden oud! nou ik laat hem lekker in de kast staan dan
Bah! Hier hebben we ook onze leren bankstel op MP staan. 3 jaar oud, koste ons 1700 en we willen er nu rond de 200 voor hebben. Niet veel dus, maar hij moet gewoon eind november weg en als we iemand anders er blij mee kunnen maken is het fijn. En ze zijn niet nieuw, 1 zitting zit wat door ( staat ook in de advertentie ) En dan NOG zeuren om 200. Ik heb ze uit huis geschopt, weg wezen. Zooitje kritiek en moeilijk doen, dahaaaag! Dan geef ik het nog liever aan de kringloop. Het gaat trouwens om een 2 + 3 zits én relax sofa, allemaal echt leer.
ene kant zijn mensen die best veel geld willen hebben voor spullen. Als daar een prijs vanaf bij staat die te hoog is voor mijn idee. reageer ik niet. Dan kijk ik verder. Andere kant is het ook zo dat sommige mensen echt voor een kwartje op de eerste rang willen zitten. Laatst hadden we een motor van mijn vader er op staan, bied iemand 3000 euro minder. Tja reageer ik niet eens op. verwijder het bod en klaar. Maar als ze net iets onder bieden dan ben ik vaak wel bereid het verschil te delen. maar vervelende is dat inderdaad mensen soms niet komen opdagen. vind dat erg vervelend! zit je te wachten. Daarom spreek ik meestal af als ik niet weg moet of om 4 uur of zo, dan begin ik vast aan het eten. gr brenda
Als we iets te koop hebben staan voor 100 euro krijg je weleens reacties: "Voor 25 euro kom ik er vanavond nog om". Onze reactie: "Blijf dan maar thuis". Je kan het proberen en soms heb je geluk. Ik ken mensen die er flink wat mee verdienen. Die kopen spullen over voor weinig en zetten het vrijwel direct weer te koop voor 10 euro extra. Als je dat met 10 produkten per week kan doen, heb je mooi 100 euro verdiend.
nou sorry hoor , maar ik vind dat vrij normaal... een bank van 250 euro van marktplaats? dat krijg je er echt niet voor! je mag denk ik al blij zijn met die 50 euro.... wie zegt dat jullie er 1000 euro voor hebben betaald?????? trouwens wat kan mij dat schelen wat iemand ervoor heeft betaald! het wordt op marktplaats neergezet als tweedehands... en ik betaal echt niet teveel voor 2e hands spullen.
mijn schoonzusje is ook zon persoon, die zet in de mail dat het voor hun verstandelijk gehandicapt dochtertje is (hebben ze ook wel) die maakt er gewoon misbruik van, bij mij hoeven ze daar niet mee aan te komen, en idd als je een kleine uitkering hebt en schulden ga je toch geen vaatwasser aan schaffen, hebben wij zelfs niet eens in huis
dit vind ik trouwens wel belachelijk en zou het zelf nooit doen! maar eigenlijk ook wel weer slim.....! miss is diegene die toehapt en het spul gratis weggeeft wel dommer...
Ik ben het helemaal met je eens.Je kunt toch ook gewoon niet reageren op lage biedingen. En voor de bieders is het NEE heb je, JA kun je krijgen dus als iemand iets lekker goedkoop kan krijgen dan vind ik dat ie dat goed gedaan heeft. En betreft de zielige verhalen, misschien moeten de verkopers gewoon NEE zeggen. Dit zijn keuzes die men zelf maakt.
* proest* Nou we hebben een keer eerder een bank via MP verkocht voor 400. En, de bon van de meubelzaak verteld dat wij er 1700 voor betaald hebben.
lekker boeiend wat jullie er voor betaald hebben!!!! voor mij blijft het 2e hands... en ik denk echt dat het toeval is dat je dat voor 400 euro hebt verkocht! iedereen kan bieden... bied zelf ook wel eens en laat vervolgens niets van me horen omdat ik het veel te duur vind,
Dat is echt onzin Wij hebben 2 jaar geleden een bank verkocht vor 500 euro via mp. Hij was nog 30 jaar oud ook (maar wel supermooi barok )