vrienden van ons gaan over 2 weken trouwen. heeft iemand een leuk idee om geld te geven? ipv een enveloppe? ik hoor het graag alvast bedankt
Pom Ballon Webwinkel - kadoballon afhalen op afspraak in Tilburg Dit heb ik gevonden via internet, is echt leuk om te geven. Ons bruidspaar was echt verrast. Aan de binnenkant zitten dan plastic balletjes waar geld in gedaan kan worden.....
Je kunt ook een taart of cake bakken waarin je allemaal muntgeld verwerkt. (Maar dan niet op de magnetronstand)
op een bruiloft van vrienden hadden collega's een bruidstaart gemaakt van stof -binnenkant van pur-schuim en daarin allemaal zakjes met geld... in de kaart die er bij zat, stond dat er 13 zakjes in zaten . Bruidspaar heeft thuis dus de hele taart aan gort gesneden (best een werk met dat schuim) en vond uiteindelijk dus maar 12 zakjes wat dus ook zo bleek te horen verder inderdaad: geldboompje bloempot beplakken met kleingeld in brood of cake verstoppen enveloppen ring maken, zoals op braderieen en in iedere enveloppe wat kleingeld in ballonnen stoppen
Ja je kan 'm openmaken met een warm mes en dan de verrassing eruit halen. In het dingetje kun je dan geld doen en met een warm mes maak je de hele boel weer aan elkaar en doe je het papiertje er weer omheen.
een fles champange met wikkel laten ontwerpen bij de hema leuk een foto met tekst dan 2 mooie champagne glazen en daarin het geld verpakken dat gezamenlijk in kraak papier(xenos) en geen boompje hoor dat is zoooooo afgezaagt
Ik heb laatst een witbrood gebakken en daar het geld in gedaan. (Witbrood=wittebroodsweken). Heb gewoon deeg gemaakt zoals een de verpakking aangeeft (pakje mix uit de supermarkt ofzo) het deeg na het rijzen uitgerold. Toen muntgeld erin gerold, dus elke keer een rij muntjes en dan de boel inrollen en weer een rij muntjes. Als een croissant oprollen. Daarna goed dichtkloppen en in de oven gebakken! Werd leuk ontvangen!
Ik heb het een keer in een heliumballon gegeven (nadeel is dat die vaak ook al 10-15 euro kosten naast het geld wat je dus geeft) Laatste keer een witbrood gekocht, sneetjes in gemaakt en er briegeld tussen gedaan. In cellefaan papier met een leuke kaart erbij en klaar!
AA gatver zou ik niet doen, weetje wel hoeveel mensen aan dat geld heeft gezeten? als het een nieuwe rolletje met geld is oke maar anders zou ik niet doen
Die nieuwe rolletjes is ook gewoon oud geld hoor De bank krijgt het en stopt het opnieuw in rolletjes....
ik heb indd ook een brood gebakken .. en ookal is het vies geld.. het brood is dan niet om te eten hoor
Wij hebben toen van iemand allemaal enveloppen gekregen met overal een beetje geld in, 10 ct, 5 ct enz. Volgens mij wel een 100 enveloppen die we dus allemaal open moesten maken.