Het onderwerp zegt het al. Wat ik hier mee wil bereiken even van mij afschrijven. Vandaag om 12 uur een crematie van het nichtje van mijn moeder 44 is ze geworden 2 keer de rottige rot ziekte kanker overleefd en de 3 keer verloren van de strijd. Omdat wij niet heel dicht in de buurt wonen met partner afgesproken door te rijden naar mijn oma die gaat hard achter uit. En ja wel ook kanker. Bij het crematorium afscheid genomen van mijn ouders die weer naar hun vakantiebestemming gaan. En hup in de auto naar oma. Daar aan gekomen de deur voelen opslot die ligt op bed. Had ze al gezegd aan de telefoon. Kloppen op het raam roepen geen reactie. Van de telefoon zou ze wel wakker worden. Partner geeft zijn tel 4 gemiste oproepen van mijn zusje ik mijn eigen tel erbij 5 gemist. Verdorie wat is er aan de hand. Zusje gebeld oma ligt in het ziekenhuis. En hup in de auto naar het ziekenhuis. Ze is helemaal van de wereld bijna niet wakker te krijgen. De dokter komt verteld ons dat haar lever niet meer werkt deze waarschijnlijk zelf morfine aanmaakt en ze daarom zo duf is. Of ze heeft teveel slaap tableten ingenomen dat kunnen ze niet zeggen. Als ze bij is geeft ze de meest rare antwoorden op vragen. Het is zo ver zei de dokter dit is het laatste stadium. Vannacht blijft ze in het ziekenhuis en morgen word ze naar een verpleeghuis gebracht als dat nog nodig is. Bah voel me zo raar nu. Bedankt voor het lezen en sorry voor het lange verhaal maar ik ben het even kwijt.
Bedankt allemaal! Gelukkig weer een beetje rustig. Oma is weer bij ligt nog in het ziekenhuis. Maandag gaat ze naar een hospice en is het afwachten hoe snel haar ziekte verloopt. Dit is niet hoe ze wou sterver maar goed ze heeft nu geen keuze meer.