Wat spaar jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zebraatje1990, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ja, zo leuk om te sparen! Nieuw servies haalt t er niet bij ;) Hier alle kopjes, schoteltjes en gebaksbordjes. Samen met de serveerschalen van de eerdere foto is het zo wel ongeveer compleet.. heb nog niet zo heel veel :)

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier is bijv de groente en fruit van plus van hele slechte kwaliteit en ze hebben niet alles. Dus voor mij totaal niet rendabel. Als ik alleen maar a merk en geen vers zou kopen zou het aantrekkelijk zijn.

Man zegt ook dat spaarzegels ah een slimme manier van sparen is, zoveel krijg ik op mijn spaarrekening niet.

3. Koon

Koon Niet meer actief

Wauw!! *kwijl*

4. Wij sparen Disneyfiguren. En die kopen we dan ook echt alleen in Disneyland.

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Mooi!

6. minon

minon Niet meer actief

Tuurlijk scheelt het waar je je boodschapoen doet en hoe je supermarkt is. De ene is de andere niet. Bij ons is ie goedkoop en goed dus vind ik 50% niet verkeerd :) en 6% in vergelijking met een spaarrekening ook niet inderdaad.

7. TempusFugit

Thanks Koon & Angel!

8. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Toen ik klein was spaarde ik 101 dalmatiers.. van de poppetjes, tot accessoires tot dekbedden :)

Nu spaar ik boeken en dvd's (origineel) en alle klantenkaarten/zegeltjes van winkels waar ik regelmatig kom :)

9. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Ik spaar rozenkransen.
    Ik heb er nog niet veel, maar wel allemaal met een verhaal en herinnering.

10. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ja vet leuk! Ik ben gek op oude meuk, als je dat hardop zegt dan valt mijn huis in elkaar :D

11. TempusFugit

12. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik spaar van die gratis parfum proefmonster flesjes. Haha heb een hele lade vol. :D

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Babyzegels sleutelhangers, en mn man spaart donaldduck

het gaat niet hard maar wel heel leuk :d Dus mocht je sleutelhangers over hebben :p whaha

14. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.900
    113
    't Gezellige Brabant
    Vakantiesouvenirs. Overal waar we komen nemen we iets mee voor in huis/tuin. Uit Thailand bijv. een houten Boeda 3 luik schilderij, uit de Bahama's zo'n kokosnoot met aap er uit gesneden, uit Frankrijk een mooie bloempot voor aan de muur, uit de VS een handgemaakte dromenvanger gekocht bij een indiaan en ga zo maar door.

En airmiles :D

Deel Deze Pagina