in 1 maand afvallen op mn middel...hellup!

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 25 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    kan iemand me vertellen hoe ik in 1 maand nog iets af kan valen op mn middel?

ga over 1 maand trouwen en zou daar nog iets kwijt willen/moeten ](*,)

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Veel water drinken?
    Weinig tot niet snoepen?
    Bewegen/sportschool?

Succes!

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Of het alleen daar effect heeft weet ik niet, maar het lijkt me dat als je:
    - geen suikers meer tot je neemt
    - geen snelle koolhydraten zoals witte pasta eet (maar volkoren enzo)
    - veel groente, rijst en vis en fruit
    - veel sporten (hardlopen bijvoorbeeld, en gewoon goed inspannen en lekker zweten en dan val je prima af!)

dat je dan in een maand best wel wat kan afvallen!

Altijd als ik op vakantie ben in een warm land en gezond eet (bijvoorbeeld thailand, met vis, rijst en groente en fruit, veel wandel en zweet door inspanning en hitte) val ik een paar kilo per maand af! Dus dat vertaal ik dan maar naar een andere levenstijl hier!

Veel succes, discipline en een super mooie dag gewenst straks!

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    misschien zijn er hier ook wel dames die aan aerobics of callenetics doen, en speciale oefeningen voor je weten?

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    corset aan .......

6. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    haha heb ik maar dat zit dus niet zo lekker, vandaar een centimeter of ? 2 ? ;)

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik had hem ook aan op mijn bruiloft !
    zit idd minder lekker maar met staan merkte ik het niet zo maar met zitten aiaia ha ha
    ik zat overal zooo netjes rechtop ... tja het was rechtop of in een keer op zijn kant haha

8. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    whahaa...dat word wat pffff

ik ga toch maar voor die paar cm of uh mm hihi

9. bengel

bengel Niet meer actief

pilatus oef zijn heel goed voor je middel...maar kan zo niet uitleggen hoe en wat (pilatus is heel goed voor buik en omgeving!)

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    pfff is sowieso lastig om plaatselijk af te vallen, en helemaal als je nog maar een maand hebt...k zou niet weten of dat uberhaupt haalbaar is.

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    mijn buurvrouw is snel veel afgevallen ook om haar middel na de bevalling toen in zo'n vacu-step ... is ook juist voor je middel maar wel erg duur ...

12. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    is wel haalbaar, idd veel rennen! en geen koolhydraten, veel drinken...

op de kunstmatige manier.. lipolyse of iets heet het, krijg je wat injecties in je buik, en is precies om 3 of 4 centimeter kwijt te raken. is minder drastisch dan liposuctie en een stuk goedkoper!

13. hardloper

hardloper Niet meer actief

je hebt ook straktrekbroekjes. die gaan ook tot boven je taille. zit wat beter dan een corset. voor als het afvallen niet lukt.... corset staat wel mooier (voor na de bruiloft ;) )

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :rolleyes: mmm nou ja oke haha wel haalbaar dus maar moet je wel veel voor trainen denk ik.

Ik heb echter altijd nog gehad dat als ik afval dat het toch blijft zitten op de plekken waar ik het eraf wil hebben ;) ...hihihi en alleen met 3x pw naar de spotschool, goe eten en drinken etc gaat het wat weg. Vandaar ook mn reactie...lastig om in 1 maand te doen.

Maar ja heb ook geen ervaring met vacustep etc, enneh injecties en ander gepruts..no thanks! ;)

15. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    met 3x in de week is het ook niet haalbaar, maar met 5x lukt het echt hoor.

en voor een snelle fix voor aleen die dag, is 2 dagen van te voren aleen water en opkikkertjes(soepje) dat is wat te sterren doen voor een premierre. dan ben je niet opgeblazen, en 1 of 2 centimeter minder om je buik. zodra je eet is het er weer aan, maar de dag ben je dan al door:)

16. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Witte kool kopen en dan een paar bladeren in halve liter koude water op lichte vuur koken 15 min. Bladeren gooi je weg en het water drink je 2 x per dag op.
    's morgens en 's avonds probeer het maar je zult vast resultaat zien. Groetjes

17. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    dit is een grapje zeker? :)

heb je t zelf geprobeerd?

maar uh heel erg bedankt voor de tips tot nu toe

18. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Nee dit is echt geen grapje! Heb het zelf ook geprobeerd ik zocht iets om cellulites te verminderen toen kwam ik via via erachter. Nou ik dacht zal het maar proberen want het is eigenlijk niet zo heel veel moeite. Witte kool op de markt gehaald en 2 x per dag geprobeerd. 4 bladeren witte kool en halve liter water kwartiertje koken en drinken. Als je ziet wat je plast dan ga je het wel geloven. Leek net of het mij vet oplostte! (water en olie mengen zo'n mengsel lijkt het wel) gewoon proberen meid! suc6

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Met minimaal 3x per week 2 uur fitness in combinatie met een goed voedingspatroon etc is het wel haalbaar hoor...heb het zelf gedaan. :) (ja niet in 1 maand natuurlijk haha ;) , t was er ook niet in 1 maand aangekomen immers :) )
    Goede begeleiding in de sportschool heeft voor extra motivatie gezorgd...maar met inderdaad 4 of 5x gaat het sneller :) ;)

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou ik kan je wel zeggen dat je in ieder geval wel moet genieten op je trouwdag hoor of je nu 2 cm er af hebt of niet !
    ik was ook zo mooi slank op mijn trouwdag ! was 18 kilo afgevallen en wilde natuurlijk ook nog een paar extra cm maar was geen doen meer want ze konden mijn jurk niet mooi meer vermaken !
    ach op de dag zelf straal je toch zo veel dat niemand een cm ziet ! het gaat om het totale plaatje en die zal prachtig zijn ! ik weet het zeker !
    doe nou maar geen gekke dingen maar juist genieten !
    en ik kijk nog steeds zo vol trots naar mijn foto's !
    al pas ik nu echt niet meer in mijn jurk ha ha

Deel Deze Pagina