hoi hoi, Na 3 posi. testen vandaag meld ik blij maar toch heel voorzichtig dat ik zwanger ben van ons 3e wondertje. Niet geheel gepland maar toch erg blij. Mijn vriend en ik wilden wel heel graag nog een kleine, maar omdat we 2 mk hadden voor Tyrell dachten we dat we lang zouden wachten. hopen dat alles goedblijft gaan en dat ons wondertje lekker warm en veilig blijft zitten tot zijn of haar uitgerekende datum. jennefer
gefeliciteerd !! Ik ben ook zwanger van ons derde kindjes .... Ook heb ik tussen de eerste 2 kindjes , 3 vlindertjes verloren en hopelijk gaat het deze keer wel zoals het moet gaan ..
hoi meiden bedankt voor jullie reactie hoop ook dat alles goed blijft gaan voor jou marjon en natuurlijk voor een ieder die ook zwanger is. jennefer
Hé, ik lees het nu pas! Gefeliciteerd met dit wonder! Leuk zeg, weinig leeftijdsverschil met Tyrell. Geniet ervan.
ja dat is zo. was niet echt zo gepland maar we dachten omdat het 2 keer mis gegaan is en zo lang moesten wachten gebruikten we niks en moet zeggen we waren niet bewust aan het klussen. en jij je loopt ook al op het einde he anakin en de rest van de meiden bedankt. zal ervan genieten meer als we een goeie echo achter de rug hebben. moet zeggen dat vriend lief nog in de ontkennings fase zit jennefer