Niet leuk wordt er kei onzeker van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bel85, 1 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

Even afreageren en misschien hebben jullie nog wel tips of opkikkers.
    Ik zit in ronde zeven en ben anderhalve week over tijd, maar testen geven negatief aan. Ook bij ha geweest en heeft ook nog testje uitgevoerd afgelopen donderdag maar ook negatief.

Het vreemde is dat ik wel een positieve ovulatie test had.

Verder heb ik normaal voor mijn nod ontzettend zere borsten. Maar nu ook totaal nergens last van. Behalve natte slips van de slijm. (Sorry voor details).

Heel frustrerend dit. :$ Dan liever ongi of positieve test maar deze onzekerheid is killing me hihi. Herkenbaar voor anderen? En zou er nog een kans bestaan dat ik toch nog positief test?? :(

Xxx

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ik ken 2 mensen die pas na 1 a 2 weken positief hebben getest.
    Kunnen ze geen bloedtest doen in het ziekenhuis?

3. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Ik had afgelopen ronde ongeveer hetzelfde, twee weken overtijd en negatieve tests, bleek mn cyclus extra lang te zijn! (Heb m maar doormidden gehakt omdat ik een beetje bruinverlies had rond. NOD) NOD is nu opgeschoven naar 10 dec omdat ik vorige week mn ei pas had denk ik! (Kreeg ineens gevoelige borsten en die heb ik altijd rond mn eisprong) daarvoor ook helemaal niets

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het kan zijn dat je ei niet gesprongen is ;) een positieve ovu is geen garantie op een eisprong namelijk.

Want je lf kan langer zijn maar je zal dan als je zwanger bent toch ergens een positieve moeten krijgen;)

Alhoewel er ook vrouwen zijn die niet positief testen maar wel zwanger zijn. Dan moet je idd een bloedtest laten doen;)

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dit. En het kan zijn dat je er zo mee bezig bent dat je zelf je menstruatie uitstelt.
    Ik ben vijf jaar geleden echt drie weken overtijd geweest, en maar blijven testen... Was gewoon de stress.

6. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Ik ken iemand idd waar het een tijdje duurde. Ook via de ha. Dat ze dachten nee toch niet en uiteindelijk toch wel. Heel vervelend als je zo op de wachtbank zit. Maar het kan nog lijkt me, zolang je niet ongesteld wordt is het mogelijk lijkt me.
    Heb het zelf een keer gehad dat ik een hele week te laat was. Volgens de accupuncturiste was er kou op m'n buik geslagen. :( Dus die adviseerde me dat deel van m'n lijf aangenaam warm te houden. Heb toen ook maar een lange jas erbij gekocht voor wanneer ik de hond uitlaat. Dacht het zal iig geen schade doen.
    Hoop dat het antwoord snel komt! Succes!

7. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties, :D het feit is: ik moet afwachten tot of een positieve test of mijn ongi. Ik wacht deze en volgende week nog af en anders vraag ik inderdaad om een bloedtest. Weet ik ook of ik met de feestdagen een borreltje kan drinken.
    Dat wachtbankje is alleen zo frustreren. :cool:

8. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi ik heb nog hoop.. :D
    Maar kou op de buik geslagen? Nog nooit van gehoord maar het blijkt dus te kunnen.
    Bedankt iig voor je reactie.

9. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie bij jou in je banner ook een uitschieter van 73 geweest! Wow dat is ook lang. Wat heb je toen gedaan, en daarna kwam je in de Mmm? Kwamen ze daar achter na die lange cyclus van 73? Goh ook vervelend zeg!

10. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ik heb PCOS. Dat wil zeggen dat er bij mij geen eitjes rijpen en ook niet springen. De cycli voordat ik de mmm (medische malle molen) in ging waren dramatisch. Ze lijken misschien niet zo lang, maar ieder druppeltje bloed heb ik als cyclus geteld zeg maar. De cycli werden steeds langer en steeds zonder eisprong áls ik al iets van menstrueerde. Heb ik sinds vroeger al. Menstrueerde vaker niet dan wel. Keer of 3 a 4 keer per jaar. Die kant ging het nu ook weer op.
    Nu met medische hulp is het korter en mét een eisprong :).

Succes, even afwachten voor jou. Hopelijk straks toch een positieve test. En in de tussentijd: probeer je gedachten op wat anders te focussen (moeilijk... I know :))

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Zelfde verhaal hier..
    Op dag 38 een positieve ovulatietest.. maar nu zit ik op dag 72, en er is nog steeds niets. Geen ongesteldheid, maar ook geen positieve zwangerschapstesten.
    1,5 week geleden ben ik naar de HA geweest. A.s. woensdag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog en dan zullen we het zien!

12. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Dat had ik toen idd ook nog nooit gehoord haha! Chinese geneeskunde kijkt zo anders naar het lijf. Was wel heel interessant om daar wat op te pikken ook. :)
    Zal duimen voor je iig!

13. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow dat is ook echt lang. Spannend bij de gyn ben erg benieuwd joh! Ook al bloedtest gedaan? En bestaat er nog een kans op positief bericht? Dan zal ik voor je duimen! Heb verloskundige praktijk bij ons in de buurt gemaild met vraag wanneer je in aanmerking komt voor bloedtest. Heb wel sinds vanaaf plopjes rechts onders in mijn buik. Heel irritant. succes!

14. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja die kijken weer op andere manieren en fronten. Kan idd best eens interessant zijn ja. Thanks voor het duimen!!

15. cactusgirl

25 nov 2013
    49
    1
    0
    Amstelveen
    Uit onderzoeken schatten ze dat minstens 50% (maar sommige zeggen nog stuk meer) hele prille zwangerschappen niet doorzetten, en dat de meeste vrouwen dat weleens gehad hebben. Vaak weten vrouwen het niet omdat je niet of nauwelijks later ongesteld bent. Ik was een week over tijd terwijl ik altijd heel regelmatig ongi wordt. Ik heb de verloskundige gebeld dat ik zwanger was, hoewel alle testen negatief waren. Op de echo een week later bleek ik 5,5 week zwanger te zijn. Helaas werd het een mk. Mijn moeder kreeg ook pas een positieve test iets van 3 weken na haar nod

16. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maar als ik twee weken over tijd ben met negatieve testen kan ik dan een echo laten maken? En betekent dit dan dat dit op een miskraam gaat uitdraaien? Sorry hoor voor mijn dommige vraag misschien maar snap anders niet zo goed wat je er mee bedoeld. Niet lullig bedoeld! :D

17. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog steeds niks. Als ik vrijdag nog niet ongi ben gooi ik er maar weer een testje tegen aan. Pff

Deel Deze Pagina