wat sparen jullie per maand?

Discussie in 'De lounge' gestart door emje, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hier helaas helemaal niets over om te sparen, we moeten echt ons best doen om rond te komen van wat we verdienen. Hij werkt net een jaar (na afstuderen), ik studeer nog, dus er komt niet veel binnen hier.

Als het goed is, gaat dit vanaf januari beter en wil ik proberen zo'n 100 euro in de maand te sparen. Hopen dat het kan!

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

onee? wist ik geeneens...

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hier heel verschillend, soms niets, soms veel. Net hoe ruig we die maand doen.;)

4. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier gaat er automatisch €500 per maand naar spaarrekening.
    En als man extra gestort krijgt doot overwerk of 13e maand enz dan storten we dat ook over.

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wij sparen altijd de ORT van mijn vriend... dat is zo'n 300 á 400 euro per maand. En daarnaast sparen we altijd een deel van ons vakantiegeld en de kerstbonus. Maar ik moet zeggen dat het nooit lang op onze spaarrekening blijft staan. We hebben twee auto's met al het bijbehorende onderhoud, en we doen graag leuke dingen, of kopen dingen voor ons huis. Of we hebben onverwachte rekeningen die betaald moeten worden (jaarnota van elektra, boetes, etc....dat vind ik dan wel altijd erg zonde...). Maar als het ene bedrag op is, komt het volgende er alweer aan, dus we komen nooit in de problemen.

Deel Deze Pagina