Idd verslavend! Heb al balpennen leeggekribbeld in de Denksport boekjes! Vind enkel de "zwarte" leuk, de gekleurde niet - moet je nóg meer nadenken
Niets meer. Op een gegeven moment had ik in de gaten dat ik er helemaal verslaafd aan was en zat uren lang Prince, Tetris of kaartspelen te spelen. Soms zat ik om 1 uur 's middags nog in mijn pyama omdat ik "even" een spelletje wilde doen. Gelukkig had ik het zelf in de gaten en kon er ook mee kappen.
Ik heb daarom ook alle spelletjes eraf gegooid. Speel nu alleen soms nog Candy crush, dat is de enige die ik erop heb laten staan. Maar speel het niet elke dag.
Heeel af en toe candy crush. Heb de tijd en energie er niet meer voor. Vond pou vroeger ook heel leuk. Speel ik soms nog samen met de oudste.
Af en toe Gardenscapes en/of Homescapes. Als je al een paar weken niet hebt gespeeld krijg je weer boosters. Ideaal! En dagelijks Call of Duty Mobile en dan vooral Battlw Royale.
Op mijn telefoon speel ik vooral phase 10 en garden scapes. Op de tablet vind ik cooking fever ook erg tof maar zit helaas al een tijdje vast
Ja ik ook.....volgens mij al voor de geboorte van S2 En Wordfeud... om nog een piepje intelligent te doen