wat speelt me bij tempen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door leonieke, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Nog iets wat ik niet kan vinden bij het lezen over tempen..:(

Regelmatig wordt ik wakker zonder dekens (manlief) en heb het dan dus gewoon niet warm/koud.. als ik dan meteen ga tempen, is mijn lichaamstemp dan ook lager?

Net als, de ene keer bloot slapen, andere keer met shitrje.. hoeveel effect heeft dat?

& Hoe hoog is de betrouwbaarheid van vaginaal tempen vergeleken met rectaal? Het gemak ik iig veeeel groter...

thnx, X Leo

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hoi Leo ;),

Ik heb een aantal dagen ook vaginaal getempt, naast rectaal, maar daar zat toch wel wat tienden verschil in, maar het lijkt me geen probleem wanneer je altijd vaginaal tempt. Dan is de temp misschien standaard wat lager dan rectaal, maar omdat je continu vaginaal meet, is er geen verschil. Volgens mij moet dat kunnen dus. Hoeveel verschil er ontstaat bv bij ei of na ei, dat durf ik je niet te zeggen.

ALs het goed is, houdt je lichaam een standaard temp aan. Handig, warmbloedig zijn... ;):D Maar ik merkte wel dat bv die hele hete weken wel invloed hadden en nu bv een beetje verkouden aan het worden. Gelijk temp iets hoger.

Maar overall gaat het om "the big picture", dus een afwijking her en der geeft echt niet.

Succes! :p

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als je altijd vaginaal tempt maakt het niet uit,

4. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ik heb het ook, v/d week werd ik ook wakker zonder dekens, en had het dan ook koud. Temp meten, en gelijk een schamele 35,6...

5. leonieke

En wat voor effect heeft alcohol op je temp?? En dan heb ik het over een avond stappen.. dus paar wijntjes en laat naar bed.
    Thnx again..!

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Een stabiele meting gaat uit van alle dagen ongeveer even lang slapen en op dezelfde tijd meten. Volgens mij haalt alcohol sowieso je temp omhoog, dus lijkt me geen zinvolle meting... :D

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Enne, wat zie ik nu!? Een goede link naar FF! :D
    Mooie dip trouwens!

8. leonieke

...

9. leonieke

Het was inderdaad erg gezellig de avond ervoor (niet dat ik me klem drink hoor!!!!) maar al na 4 uurtjes slaap gemeten met alco in mijn lijf.. heb hem maar op 'discarted' gezet ;)

Deel Deze Pagina