Hallo allemaal, Volgend weekend gaan mijn man en ik naar een B&B om samen onze huwelijksdag te vieren en om nog even lekker samen te zijn voordat de baby komt. Nu ben ik behoorlijk zwanger en kan door bekkenklachten maar heel beperkt lopen. Lekker door de stad slenteren zit er dus niet in. Hebben jullie misschien leuke suggesties wat we kunnen doen in de buurt waarbij je dichtbij kan parkeren en wat niet te intensief is? Ik had al naar het theater gekeken maar daar is helaas geen leuke voorstelling. Ook een leuke autopuzzeltocht oid kan ik niet echt vinden. Kortom, wie heeft er inspiratie voor ons?? Dankjulliewel!
Naar het theater in Etten-Leur of Oosterhout? Varen in de Biesbos. Er is ook een foodtruck festival, lepeltje lepeltje (als dat lukt).
Rondvaart door de Biesbosch (vanuit Drimmelen) Naar de bioscoop: euroscoop in Tilburg, Kinepolis in Breda, Chasse cinema in Breda, filmcafé in Oosterhout Foodtruckfestival lepeltje lepeltje Truckrun in Raamsdonksveer Of naar het openluchttheater in Oosterhout: https://www.proefoosterhout.nl/agenda/mutter-courage-in-het-openluchttheater-5a1edd3f2a5ab023dc6c35ac Geweldig om mee te maken. Tip: neem zelf een kussentje mee om op te zitten.