Onsluiting

Discussie in 'De bevalling' gestart door Twinkeltje, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
    Ik heb sinds 1,5 week weeen, maar ze zakken steeds af. Gisteren bleek dat ik 2 cm ontsluiting heb. Ze hebben me in het ziekenhuis weer naar huis gestuurd en moet bellen als er iets veranderd.

Is iemand die dit ook heeft meegemaakt en hoe lang duurde het voordat bij jullie de bevalling op gang kwam?

Gisteren getoucheerd en het bloedde iets. Vanmorgen was het over en net ging ik plassen en bij het doorspoelen ontdekte ik een slijmerige massa van bloed en slijm van zo'n 2,5 cm. Ziekenhuis gebeld. Kon van toucheren zijn of een slijmprop.

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik had op dinsdagavond 1cm ontsluiting bij het toucheren, de gyn heeft me toen gestript. Donderdagmiddag had ik 3cm ontsluiting bij het toucheren. 's Avonds had ik (weer) weeën, slijmprop verloren, 's nachts iets meer weeën en vrijdagochtend om een uur of half 7 zetten de weeën echt goed door. Luca was er vrijdagavond 20.31 (wel met wee-opwekkers).

Ik hoop dat het je slijmprop was! Succes en een voorspoedige bevalling gewenst :D

3. mamaloew

mamaloew Actief lid

24 apr 2008
    203
    0
    0
    Limburg
    Ik zie dat het je 2e kindje is.
    Ik loop ook al eenn tijdje met 1cm maar volgens de gyn zegt dat niets omdat ik al eerder ontsluiting heb gehad dan schijnt het heel normaal te zijn dat je bij een volgende je al een beetje open staat of zoiets ?

4. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
    Klopt, maar de vorige keer ben ik met 33 weken bevallen. Ze verwachten niet dat ik tot 40 nu doorloop. Weeen zijn weer begonnen.

5. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Meis,

Ik weet niet of je ondertussen al bevallen bent maar hoe dan ook succes :)

Deel Deze Pagina