heb zo lantaarding met kaarsje erin, zo en van glas in lood, of een snoeppotje, nu een mooie plant. s'avonds idem dito aks hierboven maar dan erbij; glazen,folders,papiertjes,kringen van de glazen,poes,afstandsbediening eventuele chipszakken.....zucht en wie moet dat weer opruimen ELKE dag juist moi. Dus elke ochtend staat ik dezelfde spullen weer op hun plek te zetten word er zo geschift van
een rood velours kleed met daarop: een waxinelichtjeshouder in de vorm van een hand (ja, linkt zo spooky als het is ) een wierookhouder in het zwart/grijs met een draak 2 kleine drakenbeeldjes in zwart/grijs 2 rozige waxinelichtjeshouders een houder met onderzetters van leer vanuit chile.
amstel onderzetters uit de kroeg , een kaars, een potje om etherische olien in te verdampen, dvd's, laptop, reclamefolders, zooi.... kat gaat onder de tafel zitten tussen de mandjes (te dik om erin te passen)
Hoi! Ik zal een link toevoegen, daar hebben ze allerlei leuke dingetjes voor op een salontafel ter decoratie, en deze winkel zit op een aantal plaatsen in Nederland. Ik weet niet of je ervan houd, maar ik ben er helemaal dol op: http://www.rofrahome.nl/site/index.php?url=artikeloverzicht.php&artikelgroep=decoratie Liefs xxx, Debby
Hebben 2 orchideeen staan, een fruitschaal (die ik overigens mijn lieve moeder heb gekregen) en een doosje met nootjes.
een dienblad met daarop een theepotje, (leeg) melkkannetje en suikerpotje, een plantje, onderzetters en 2 kandelaren hoog en 3 waxinelichtjes, (flinke dienblad, maar kleine salon tafel hoor, dus staat goed vol)
Voordat ons meisje aan de tafel ging staan stond er zo'n ronde metalen schaal met wisselende dingen erin, die staat nu op t dressoir. Nu ligt de salontafel meestal vol speelgoed. Ik vind geen salontafel overigens altijd een leuke uitstraling hebben, maar vraag me af waar laat je je dingen dan als je bv tv zit te kijken? Denk niet dat je tot bedtijd je glas drinken vast houdt, toch? Die hele lage salontafels vind ik trouwens ook wel leuk, maar ook dat lijkt me niet praktisch, wandelt de hond over mn tafel, of onze kleine meid.
Even geheel offtopic hoor, maar wat halen veel mensen spullen van de salontafel af ivm de kleine.... Ik ben dus echt niet van plan mijn tafel leeg te halen omdat Vigo het allemaal zo interessant vindt. Hij moet maar leren dat hij er van af moet blijven...
Reden is dat ik écht geen zin heb om de hele dag door te lopen roepen dat ze ervanaf moet blijven e.d. Daarbij komt nog dat als ze enthousiast aan het spelen is, er zoveel speelgoed op tafel ligt dat mijn spul ervanaf dreigt te vallen....heb geen zin in kapotte dingen, of als ze er langs gaan met een pop of weet ik het wat en dan met dat ding de hele handel van tafel swiepen....Gebeurd me al te vaak met koffie en thee kopjes dus alhoewel ik eerst ook echt van mening was dat ze maar moest leren met haar grijpgrage handjes ervan te blijven, ik ben helemaal genezen van dingen op tafel.... Dat is mijn reden.... ontopic: wel leuk om ideeën op te doen hier....wie was het met dat dienblad met leuk spul....echt gaaf! Ziet er gezellig uit, misschien iets voor op de grote tafel hier...pik je ideetje gewoon lekker!haha
Ik hou niet van tierlantijntjes, dus toen hier nog wat op tafel lag, waren het vaak wat dikke tijdschriften, paar design, een Linda, Marie Claire, Vogue etc. En zo'n servettending van Cabanaz En 2 melkpoeder en suiker schenkdingen. Daar koop ik vaak nieuwe van want die vind ik leuk staan!
Op deze website hebben ze geinige dingen, ook grappige asbakken (ook leuk als je niet rookt) en bijv. bonbonschalen.. http://www.kadoomdehoek.nl/index.php?cP ... page=index