Dames heb ff vraagje, nu ik zwanger ben zijn mijn borsten groter geworden bh's passen niet heb al verschillende maten geprobeerd en zelfs bij de livera laten opmeten en nog paste die niet goed. Ik ga binnenkort voedingsbh's kopen dus moet wel de juiste maat hebben. Ik had vroeger maat 80 c en nu heb ik opgemeten boven 110 en onder 90, heb bij verschillende site's gekeken en dan kom ik uit op 90e maar die bh maat heb ik al maar is te krap??
Wat is er te krap: de band onder je borsten (dan is die 90 te krap) of zijn de cups te klein (puilen je borsten eruit, dan is de E te klein)? Als de band onder je borsten te krap is, kun je ook zo'n verlengstukje kopen, dat is een stukje stof met aan de ene kant haakjes en aan de andere kant oogjes. Dat scheelt je weer de aanschaf van een nieuwe (dure) beha. Voedingsbeha's zou ik pas kopen na je bevalling, na een week of 2. Dan is de ergste stuwing wel over. voor ik zwanger werd had ik 80D tijdens zwangerschap doorgegroeid naar 95E 2 weken na bevalling had ik 85F half jaar later 80F na stoppen BV (ongeveer 1 jaar na geboorte) 80D/80E Dus je huidige maat hoeft helemaal niet hetzelfde te zijn als de maat die je zult hebben in de BV-periode.
bri ik heb nu sowieso een paar bh's nodig want ik zit nu hele tijd met bh' s die veelste strak zitten of ik draag een strakke hemd om de boel bijelkaar te houden . mijn borsten puilen eruit ja helaas
voedingsbh's idd kopen nadat je bevallen bent. mijn borsten waren groter geworden nadat ik bevallen was. Mijn vriend is die bh's gaan halen in verschillende maten en heeft de niet-passende mogen terugbrengen. hier kun je je maat berekenen: BHmaat :: Home
Ik zou gewoon even een lingeriezaak binnen huppen. Zij kunnen het goed opmeten en dan kun je even passen wat het beste zit. Je kunt gaan voor een voedingsbeha, maar er zijn ook meegroeibeha's (erg handig).
Dan zou ik toch naar een goede lingeriezaak (of een bv-speciaalzaak) gaan om je een paar goed passende beha's aan te meten. Maar reken er niet op dat die ook goed zullen zitten als je gaat voeden!
ohja das ook een goeie tip idd ja heb nu net weer op die site alle maten neergezet en er kwam weer maat 90 d uit
als je me je onder omvang en bovenomvang geeft kan ik je bh maat geven ik moet het dus exact weten want als je ronde getallen geeft kan ik je niet helpen het is beter even na een bh zaak te gaan
Het verschilt ook nog eens per winkel heb ik gemerkt de laatste tijd... Heb net 2 nieuwe BH's, eentje 85 C en eentje 90 B Die tweede was in 85 C veel te klein qua omvang, maar te groot qua cup... Je kan het beste gewoon passen denk ik...
ga passen die berekening kloppen ook niet. hier heb ik een e cup normaal d. de ene geeft aan E en deze geeft aan een H cup haleluja
bepaalde lingerie merken vallen groter of kleiner uit ik heb 85E en dit weekend heb ik niet een kunnen vinden en ja ik moest wel wat hebben want mn beugel was doormidden ja je moet wat he dus dan maar iets te klein zonder bh lopen is helemaal niks
Hihih hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen ? Beugel doormidden Ik haal ze er zelf meestal uit, vind dat echt niet lekker zitten En die BH's zonder beugel.. die zitten bij mij onder mijn oksels... Het is toch allemaal wat heh
nou je hoort bh's eigenlijk niet te wassen en ik doe dat wel dus ik denk dat er iets is gebeurt tijdens het wassen en dat toen al bijna kapot was
Hoor je die niet te wassen?? Hoe dan? Ik heb één hele fijne, in het weekend gaat ie in de was dan heb ik op zaterdag zon stretchding aan met iets wat niet glad valt. Ik kan ook nooit de goede maat vinden , heb volgens mij 75c maar toch.. En oja de laatste zwanger weken had ik geen één aan... Echt alles deed pijn.. Raar he. Ik heb nl. enorm last van dat je de tepels ziet, mega punten afschuwelijk. En die gevulde zitten zo naar.. Soms zie je het dan nog trouwens..Ik draag meestal niet heel glad als ik wegga maar blouse ofzo. Iemand tips.. Oja ik heb lilypadz maar dan zie je zon vreemde vorm borst..