Wat staat er bij jullie voor het raam?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dora en Boots, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wij hebben twee raamschermen in de vensterbank staan, omdat de ramen wel 2 meter breed zijn in totaal, en dan heb je anders best inkijk. Verder een dienblad met decoratie en kaarsen en nog een vaasje met een nepbloem. Misschien dat er tóch nog ooit een keer plakplastic op de ramen komt, want er zijn een stel wandelaars hier die met hun hond voorbij wandelen en altijd helemaal naar binnen kijken, dat vind ik niet zo prettig.

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Dit zijn onze 2 ramen (let niet op de luie kat), wij kunnen wel naar buiten kijken, maar mensen niet bij ons.
    We hebben dus rolgordijnen en daarbij inbetween gordijnen.

3. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

@consider:
    Mooi! Wij hebben ook rolgordijnen. We kunnen helaas geen gordijnen omdat dat niet past met de bank tegen de vensterbank.

Sommige dingen klinken erg leuk, niet meer foto's dames?:)

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Twee witte vazen gevuld met kleurige TULPEN!

Lang leve het voorjaar!!

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Twee hortensia's een bak met blauwe druifjes en een glas in lood bord.

Aan de andere kant verse tulpen ( in heel veel vaasjes) en een rek met wijn.

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    Achter een heel mooi groot beeld in het midden van 2 baby's
    voor 2 lampen, 2 zilveren kandelaars en 4 foto's. In het midden een boedha beeld die we hebben meegenomen uit thailand

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ok komt ie.....achterkant van links naar rechts: twee piramides in verschillende groottes naast elkaar. dan een lila olielamp, een paarse bloempot met plantje erin, weer een lila olielamp een platte creme kleurige kaars in de vorm van een ster.

voorkant van links naar rechts: paarse bloempot met plantje erin ( zelfde als aan de achterkant) 2 verschillende potjes met van die kruiden op water, een gietijzeren bloempot met een plant erin met daarin nog twee nlalroze glittervogels en dan twee gele stenen kuikens verschillende groote voor de pasen.
    als ik het zo beschrijf klinkt het als ene allegaartje. is ook zo maar het is wel gezellig en past helemaal bij elkaar!

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier 1 vensterbank waar 2 bloempotten opstaan met in beide een nepplant, allebei van de ikea. Daar tussin 2 mokken die Joris beschilderd heeft... En de andere vensterbank (is maar een klein stukje) staat zo'n tasje in lood (geloof dat dat zo heet) gevuld met nepbloemetjes...

9. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hier een orchidee, en afgelopen weekend een hoop plantjes gekocht bij de appie. wit/rood/blauwe potjes, voor maar 3.95!

10. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wij hebben niet zoveel in de vensterbank staan, alleen twee plantjes en in het midden een glazen vaas waar ik nu dan blauwe druifjes in heb staan maar dat wisselt elke keer...

Bekijk bijlage 57588

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wij hebben 2 grote vazen met rode takken erin

12. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    2 onbreekbare kaarstandaards, een zinken potje met een nep plantje en een beeldje van een engel. erboven hangt aan de gordijn rails een lantaarn van hout met een dikke kaars erin.

13. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ehmm planten, en achter staat zelfs nog 'vergeten' kerstdecoratie :)

14. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Een paastak, twee vetplantjes en twee kaarsen

15. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    een boeddha, kaarsjes, zwaarden, kaarsjes, vazen en fotolijstjes ;)

16. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

wij hebben brede vensterbanken, we hebben veel ramen en veel planten, vooral grote planten, palmen en varens, fotolijstjes met fotootjes van dochterlief, kaarsen, de KPN digitenne ontvanger en stof :D

17. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Je moet mijn vensterbank niet zien haha. Er staat speelgoed in mijn vensterbank ;) Mijn zoon vind het heerlijk om daar te spelen en dan ondertussen naar buiten te kijken... Als hij wat ouder is dan zet ik er weer wat moois neer :D denk aan 2 hoge vasen met een mooie plant er in ofzo.

18. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.063
    1.296
    113
    Nederland
    Och, wat fijn dat ik niet de enige ben haha!!

19. MissT

MissT Niet meer actief

20. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    helaas is de oma van vriendlief afgelopen zondag van ons heen gegaan. ik heb haar orchideen gekregen.. die zijn echt zo ontzettend mooi. ik heb er 6 wit en roze met gemiddeld 8 tot 12 bloemen in elke orchide.
    er staan er dus 2 bij ons in het keuken raam roze in een zwarte potten
    verder 2 olie lampjes en 2 flessen van de kleine

verder op de ander venster bank 2 beelden met een plantje er voor en 2 witte potten met plantje met witte bloemen

als is symetrisch

ben gek op het decoreren van kastjes en vensterbanken. heb helaas een schuifpui en dus in de woonkamer geen vensterbank

liefs hellen

Deel Deze Pagina