verschil rainbowbabies en simplycolors?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bwoe, 23 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwoe

bwoe Actief lid

14 jun 2009
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vorige maand had ik een shirtje besteld bij Simply Colors voor mijn dochtertje. Zij heeft nu ongeveer maatje 80. Het shirtje wat ik had besteld was maatje 74/80 maar is echt nog veel te groot. De maten zijn dus wel erg ruim!
    Daarbij vind ik de kwaliteit van het katoen erg tegenvallen. Volgens mij raakt het snel vormeloos.

Zijn er meer mensen die ervaring hebben met Simply Colors? Hoe vond jij de shirtjes?
    En wie heeft er ervaring in het bestellen van shirtjes bij Rainbowbabies? Zijn de shirtjes daar hetzelfde? Of toch van een andere dikte/kwaliteit dan bij SimplyColors?
    Als jullie positieve ervaringen hebben met Rainbowbabies zal ik toch overwegen daar een shirtje te bestellen.

Alvast bedankt!

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Persoonlijk vind ik de kwaliteit van Rainbowbabies beter en dat hoor ik van meer mensen.
    De stof is ook mooier en blijft echt goed na tig wasbeurten!
    Wel is t zo dat bij hun de maten ook ruim vallen.....

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn ervaring is precies andersom: rainbowbabies niet zo mooi en groot en simpley colors mooier en beter zittend. Het zal ook wel een beetje van je kindje afhangen.

4. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik heb hele goede ervaringen met rainbow baby`s mooie kleuren en de kleertjes blijven mooi ondanks dat het veel gedragen en gewassen is.De rompers daar zijn super.

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    NAdeel van rainbowbabies vind ik is dat wanneer je kindje een groot hoofd heeft de tshirtjes en zelfs de polo's heel moeilijk over het koppie gaan.
    Bij simply colors is dat niet zo.

Qua kwaliteit vind ik ze allebei goed trouwens.

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik vind de kwaliteit van rainbow babies veeeeeel beter... rainbowbabies valt volgens mij ietsje groter...

Deel Deze Pagina