Vorige maand had ik een shirtje besteld bij Simply Colors voor mijn dochtertje. Zij heeft nu ongeveer maatje 80. Het shirtje wat ik had besteld was maatje 74/80 maar is echt nog veel te groot. De maten zijn dus wel erg ruim! Daarbij vind ik de kwaliteit van het katoen erg tegenvallen. Volgens mij raakt het snel vormeloos. Zijn er meer mensen die ervaring hebben met Simply Colors? Hoe vond jij de shirtjes? En wie heeft er ervaring in het bestellen van shirtjes bij Rainbowbabies? Zijn de shirtjes daar hetzelfde? Of toch van een andere dikte/kwaliteit dan bij SimplyColors? Als jullie positieve ervaringen hebben met Rainbowbabies zal ik toch overwegen daar een shirtje te bestellen. Alvast bedankt!
Persoonlijk vind ik de kwaliteit van Rainbowbabies beter en dat hoor ik van meer mensen. De stof is ook mooier en blijft echt goed na tig wasbeurten! Wel is t zo dat bij hun de maten ook ruim vallen.....
Mijn ervaring is precies andersom: rainbowbabies niet zo mooi en groot en simpley colors mooier en beter zittend. Het zal ook wel een beetje van je kindje afhangen.
Ik heb hele goede ervaringen met rainbow baby`s mooie kleuren en de kleertjes blijven mooi ondanks dat het veel gedragen en gewassen is.De rompers daar zijn super.
NAdeel van rainbowbabies vind ik is dat wanneer je kindje een groot hoofd heeft de tshirtjes en zelfs de polo's heel moeilijk over het koppie gaan. Bij simply colors is dat niet zo. Qua kwaliteit vind ik ze allebei goed trouwens.
Ik vind de kwaliteit van rainbow babies veeeeeel beter... rainbowbabies valt volgens mij ietsje groter...