Wie weet waar ik deze kan bestellen of kopen? Het liefst wil ik zelf naar een winkel toe om ze eerst te passen en ik woon in omgeving Amersfoort. Ik ben wel bereid om bijv. Naar Amsterdam of Utrecht te gaan maar ben zelf nooit een winkel tegengekomen waar ze allstars in kindermaten verkopen. Het is voor mijn zoon met maat 25. Hopelijk kunnen jullie me helpen. BTW ik heb hierover ook een topic geopend bij Baby en dreumes maar bedacht me later dat ik hier meer reacties kan krijgen. Het is me met mijn mobiel niet gelukt dat andere topic te verwijderen maar het mag wel weg.
Ik zie ze net staan in het krantje van de topshelf, die zit in Utrecht in The Wall. Staat alleen niet bij vanaf welke maat maar misschien dat je even kan bellen met de winkel?
Bij omoda.nl heb ik zo ook in kindermaten gezien, maar dat is dus online(maar dan weet je dus wel dat ze er zijn)
Mijn broer werkt bij Converse-Nike, dus ik weet zeker dat ze er zijn! *Even broer gebeld* Converse Kinderwinkels Shoe Traffic 't Erf 7 Leusden Zero 2 Six Pr. Willem Alexander 57 AMERSFOORT 033-4328874
Het is wel handig om ze te passen, ze vallen groot. Ik heb ze voor mijn dochter en ze had een maat kleiner nodig.
Ik woon zelf in Amersoort, en heb vorig jaar all stars gekocht in de stad. Weet alleen zo even de naam van de winkel niet meer. Maar hij zit in ieder geval in dat kleine stukje van de passage.
Bedankt voor de reacties dames ! Ik denk dat ik maar een aantal winkels ga bellen. En Moomo vanavond ga ik naar die winkel waar je broer werkt. Erg lief dat je voor me hebt gebeld Ik ga toch maar niet bestellen van Internet want dat is zo'n gedoe weer als het niet past
hier heeft mijn kleine ook all stars. Gekregen van zijn tante die heeft ze alleen besteld via internet. Maar ze zijn er dus wel. Bij hem vielen ze normaal. Hij heeft maat 21.
Mijn broer werkt op het "hoofdkwartier" in Hilversum, niet in een winkel. Voor hem niet zo moeilijk te achterhalen waar kiddy sizes verkocht worden
Sneakershop.nl : Your Sneakers online, Nike Air Max, All Stars, Adidas, air max 1, Puma, Nike Air Max 90, Converse, All stars, Converse Ox, nike air classic bw !! Begin » Winkel » KINDERSCHOENEN » CONVERSE KIDS