originele allstars in kindermaten waar te koop?

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 21 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Wie weet waar ik deze kan bestellen of kopen? Het liefst wil ik zelf naar een winkel toe om ze eerst te passen en ik woon in omgeving Amersfoort. Ik ben wel bereid om bijv. Naar Amsterdam of Utrecht te gaan maar ben zelf nooit een winkel tegengekomen waar ze allstars in kindermaten verkopen. Het is voor mijn zoon met maat 25. Hopelijk kunnen jullie me helpen.

BTW ik heb hierover ook een topic geopend bij Baby en dreumes maar bedacht me later dat ik hier meer reacties kan krijgen. Het is me met mijn mobiel niet gelukt dat andere topic te verwijderen maar het mag wel weg.

2. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Ik zie ze net staan in het krantje van de topshelf, die zit in Utrecht in The Wall. Staat alleen niet bij vanaf welke maat maar misschien dat je even kan bellen met de winkel?

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Bij omoda.nl heb ik zo ook in kindermaten gezien, maar dat is dus online(maar dan weet je dus wel dat ze er zijn)

4. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    The Factory junior in Amstelveen heeft ze.

5. MooMoo

MooMoo Niet meer actief

Mijn broer werkt bij Converse-Nike, dus ik weet zeker dat ze er zijn!
    *Even broer gebeld*

Converse Kinderwinkels
    Shoe Traffic
    't Erf 7
    Leusden

Zero 2 Six
    Pr. Willem Alexander 57
    AMERSFOORT
    033-4328874

6. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Het is wel handig om ze te passen, ze vallen groot. Ik heb ze voor mijn dochter en ze had een maat kleiner nodig.

7. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik woon zelf in Amersoort, en heb vorig jaar all stars gekocht in de stad.

Weet alleen zo even de naam van de winkel niet meer. Maar hij zit in ieder geval in dat kleine stukje van de passage.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    weet niet of je een house of shoes of een sneakers in de buurt hebt? Daar verkopen ze ze iig

9. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Bedankt voor de reacties dames !

Ik denk dat ik maar een aantal winkels ga bellen. En Moomo vanavond ga ik naar die winkel waar je broer werkt. Erg lief dat je voor me hebt gebeld ;)

Ik ga toch maar niet bestellen van Internet want dat is zo'n gedoe weer als het niet past

10. Opening

Opening Niet meer actief

hier heeft mijn kleine ook all stars. Gekregen van zijn tante die heeft ze alleen besteld via internet. Maar ze zijn er dus wel. Bij hem vielen ze normaal. Hij heeft maat 21.

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Batavia stad...

12. MooMoo

MooMoo Niet meer actief

Mijn broer werkt op het "hoofdkwartier" in Hilversum, niet in een winkel. Voor hem niet zo moeilijk te achterhalen waar kiddy sizes verkocht worden ;)

13. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb de mijne in New York gekocht maar dat is een beetje ver zeker ;)

14. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Hier in een sportwinkel heb ik ze ook zien staan. Heb ze alleen niet gekocht.

Deel Deze Pagina