eeh, dat ben ik dus en waarom.... tja, met een knipoog naar dat zweverige geneuzel over BV, ik ben net zo trots en heb net zo'n goede band ondanks dat mijn kindje zijn melk uit een plastic fles krijgt en ook af en toe door paps gevoed word
Omdat ik blij ben met mijn meisje! Wel een beetje anoniemerig En het van andere leden ook wel prettig vind om de leeftijd van de kinderen te weten. Gewicht en zwangerschapsduur om het wat op te vullen.
Mijn onderschrift spreekt ook wel voor zich. Waarom...tja, dat is een goeie. Ga er eens over nadenken, want misschien is de info idd wel wat to much.
M'n MMM geschiedenis tot nu toe. Waarom? Omdat ik net zo trots mag zijn dat ik sterk genoeg ben om deze weg af te leggen, als andere vrouwen mogen zijn dat ze een kindje op de wereld hebben gezet. Daarbij vind ik het zelf altijd handig om te zien wie wat heeft ondergaan en welk resultaat het uiteindelijk had, dus zet ik het zelf ook in mijn onderschrift. + de quote die me op moeilijke momenten op de been houdt!
I intend live forever, so far so good! Ik heb toen ik jong was een zware depressie gehad, inclusief tijden waarin ik er liever maar niet meer was. Ik heb hard gevochten om er uit te komen en het blijft een strijd omdat ik er gewoon erg gevoelig voor ben, maar nooit laat ik het meer zo ver komen dat de dood mooier lijkt dan het leven, daar zorgen mijn prachtige dochters en mijn lieve man wel voor.
Drie kleine foto's van mijn mannen (al weer 3 jaar oud, dus aan vervanging toe) en een spreuk die ik mooi vind.
Dit heb je prachtig omschreven en voel het eigenlijk precies zo. Voorlopig hou ik mn onderschrift . Sterkte meid!
Jij was het ja! Vindt hem nog steeds leuk!! Ik heb er 2 met de fles gevoed en 3 bv ik denk dat ik dat er ook maar bij ga zetten en dat ik van alle 5 evenveel hou..( voor het geval daar aan getwijfeld wordt )
Mijn onderschrift, omdat ik graag anoniem blijf, het niet echt interessant is voor anderen wat ik heb en hoe oud..maar wel dat ik echt drie keer gezegend ben met prachtige wondertjes!
Mijn meisje.. De tranen en een quote of tekst die ik weleens wissel om aan te geven hoe ik er op dat moment in sta
Banner van mijn zwangerschap en geboorte maand+jaar van mijn dochter. Ik laat de miskramen in mijn handtekening staan zodat er wel eens andere meiden wat vragen in een PB. Ik vond het toen ook heel fijn dat ik bij een aantal meiden met vragen terecht kon.
Momenteel heb ik erin staan : De twee keer dat onze zwangerschappen niet goed verliepen. De eerste letters van de roepnaam van onze kinderen met hun geboortedatum. En een zinnetje dat veel voor mij betekend en gezegd werd door iemand die lange tijd veel voor mij betekend heeft (kinderen hebben hier overigens bv en kv gehad en jongste nog steeds kv).
Mijn geschiedenis qua zwangerschappen met de maand erbij en een banner om bij te houden hoe lang ik nu zwanger ben en hoe lang ik mijn mannetje al moet missen. En als laatste dat we nu weer een jongetje verwachten. En nu ik het bericht plaats zie ik ook dat de tekst die op zijn geboorte/ overlijdingskaartje er onder staat.
Hier hoe oud ons meisje is Daaronder het overlijden van mijn zwangere zus bij een auto ongeluk Zusterliefde is hoe ze mij altijd noemde en tevens wat er op mijn onderarm staat als tattoo