Een ✨ voor onze miskraam... Banner van hoelang ik zwanger ben. En enkele data's met info voor de leuk
Mijn motto, best wel veel meegemaakt en het heeft mij gemaakt tot wie ik ben. Niet blijven zwelgen in zelfmedelijden maar er iets mee doen.
Ik heb nu alleen hoe lang ik zwanger ben. Vind het zelf leuk om te zien, zowel van mezelf als bij anderen. Bij (zwangere) moeders vind ik het ook leuk om te zien hoe oud de (andere) kinderen zijn. Gewicht ed vind ik dan ook weer niet zo boeiend. Eerst had ik ook dat wij via de mmm/icsi zwanger zijn en de datum van de GUO, maar dat heb ik nu weggehaald. Vind dat bij anderen overigens niet irritant om te lezen ofzo, maar voor mij voelt dat stukje -voor nu- als afgesloten.
Bewust nog niks. Wel vorig jaar een miskraam gehad, maar wil ik niet overal in elk topic vermelden zeg maar ben ook niet zwanger en zoals het nu is ligt het nog niet in de planning
Niets. Geen idee waarom (ben waarschijnlijk te lui/inspiratieloos/whatever...) Ik sta open voor suggesties en verzoekjes...
Een zoon 2008, een dochter 2010 banner van mijn jongste en zijn groeistaatje omdat ik dat leuk vind Ik geef sinds zijn geboorte borstvoeding maar heb nooit de behoefte gevoeld om dat in een banner te gieten. Zou voor mij net zoiets zijn als.. ik ga al 20 jaar, 3 maanden, 17 dagen en 4 uur naar de Albert Heijn
Leeftijden van de jongens, omdat ik het zelf ook handig vind om te zien hoe oud kindjes zijn. Vooral als ik ergens op reageer in een topic.
Een banner die mijn cyclus bijhoud omdat ik dat handig vind. Als je er op klikt kom je op mijn tempkaart, dat is vaak wel handig als je er het er over hebt. De drie miskramen die ik gehad heb, omdat ze me gevormd hebben en ik me er vaak nog verdrietig door voel. Informatie over de onderzoeken die lopen zet ik er ook vaak in. Een link naar mijn blog, die wat stil ligt op het moment.
De namen en geboortedata van m'n meiden, omdat ik het handig vind als ik dat bij anderen kan zien, om vragen en ervaringen te kunnen plaatsen En de rest omdat Caitlyn een niet-veel-voorkomende hartritmestoornis heeft, waarvan ik het prettig vind om ervaringen uit te wisselen, maar andere (ouders van) patientjes kom je in het dagelijks leven niet zo gauw tegen Heeft me via hier toch een paar uitwisselingen opgeleverd (moet ik nog altijd onze arts even vertellen, want die dacht niet dat ik via een algemeen forum in contact zou komen met andere ouders van patientjes ). Eerder ook de miskramen, maar die zijn voor mezelf niet zo relevant meer, dat hoofdstuk is wel gesloten
Na een jaar proberen zwanger te worden heb ik in januari en juni 2012 beide keren een miskraam gehad. In december 2012 was ik weer zwanger. In januari 2013 bleek dit een buiten baarmoederlijke zwangerschap te zijn en was mn eileider aan het barsten. Met spoed geopereerd en daarna al het vertrouwen in mn lichaam kwijt. Totdat ik april 2013 een positieve test had. Zo bang en onzeker, zelfs na de 20 weken waarop alles goed was. Dus na 3 jaar verdriet dan toch nog mama geworden van een prachtig meisje.
@ allemaal Bedankt voor de toelichtingen Ik vind het vooral mooi om in 1 oogopslag te kunnen lezen wat jullie allemaal bezig houdt. Het is vaak heel persoonlijk en soms kun je daardoor met elkaar meeleven of elkaar helpen!
Ik vind het een mooie quote van Oscar Wilde en het doet me aan mijn kippetje denken. Ze is klein maar fierce Mammies zuid-Europese temperamentje
Omdat ik dat leuk vindt om bij te houden hou oud mijn dochter precies is. En de rest tja spreekt voor zich....Wat dat andere boeit geen idee maar ik ben 'over the moon' zo blij vandaar dus