Wat staat er in je onderschrift en waarom?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zuidriem, 12 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb alleen een banner met de leeftijden van de jongens. Als mensen een vraag stellen over opvoeden of de ontwikkeling van hun kind, vind ik het zelf altijd wel handig om te kunnen zien om welke leeftijd het gaat. Daarom heb ik dat bij mezelf er ook in gehad.

De miskramen die ik heb gehad hebben er ook in gestaan. Maar ik moet zeggen dat dat nu voor mij afgesloten hoofdstukken zijn. Niet vergeten, wel verwerkt. Ons gezin is compleet. Als die zwangerschappen wel goed waren gegaan, had ik deze jongens niet gehad maar drie andere kinderen. Daar was ik ongetwijfeld ook erg blij mee geweest! Maar ik ben nu gelukkig met de zoons die ik wel heb mogen krijgen.

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    moet er toch iets in zetten.... hahaha, weten mensen meteen wat er vooraf zat en wat er speelt...duidelijk!

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik heb een citaat staan dat ik nogal treffend vond toen het op mijn FB verscheen.

Eerder een citaat van Dr. Seuss, die heeft ook veel mooie uitspraken.

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja waarom... Goeie vraag, geen idee.

5. moon78

moon78 Actief lid

15 mei 2013
    282
    0
    16
    Sta voor de klas
    Friesland
    Het geboortejaar van mijn beide jongens en dat het best even geduurd heeft voordat ze er waren.
    Misschien herkenning voor de mensen die ook in de mmm zitten, wellicht geeft dit een beetje moed.

6. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Leeftijd van mn dochtertje. En dat we voor een tweede gaan! Vind het zo spannend weer! Heb er zo'n zin in! Haha wil het met de hele wereld delen. Maar dat doe ik maar niet hihi. Dus zp is het voor nu haha

7. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Moet altijd zo lachen om het eerste gedeelte van je banner :D

Hier de geboortedata + gewicht en lengte en hoe ze op de wereld zijn gekomen. Mede ook om te laten zien hoe een zwangerschap ook kan eindigen. En omdat HELLP gelukkig een niet veel voorkomende complicatie is, kunnen meiden die het ook hebben meegemaakt zien dat ik het ook heb gehad. Dat 'praat' toch wat gemakkelijker.. Daarnaast ben ik ontzettend trots hoe we ons door deze moeilijke periode heen slaan.

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind zwangerschapsduur, lengte en gewicht altijd juist wel interessant, voornamelijk om wat Baukje boven mij schrijft. Vooral bij te prematuren/dysmaturen/kindjes die ziek geboren zijn, denk ik dan: jeetje, wat een knokkers zeg, super!

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    een banner met de leeftijd van de kinderen en daaronder hun geboortegewicht en het laatste gemeten gewicht/lengte en waarom ik dat erbij zet .... gewoon omdat ik dat handig voor mijzelf vind. Vind het bij andere ook altijd wel leuk om te lezen, kan ik een beetje vergelijken :D

10. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    #90 huggybird, 13 aug 2014
    Laatst bewerkt: 13 aug 2014
    Spreekt voor zich denk ik....
    Boven in de banner staat " vier het leven en wees dankbaar voor wat je hebt"
    Dat heeft te maken met het feit dat er bij mijn vriend teelbalkanker is geconstateerd in januari en er rond die zelfde tijd bij mij endometriose.
    Door deze gebeurtenissen hebben we moeilijke beslissingen moeten nemen en wensen en dromen opzij moeten zetten. (De wens voor nog een kindje bijvoorbeeld)
    Wat ons helpt is , beseffen wat je wel hebt, en niet te veel blijven hangen in wat je niet hebt..... Verdrietig zijn mag, maar er eeuwig in blijven hangen is zonde van de kostbare tijd die je samen hebt.

11. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Namen van m'n kindjes, de leeftijd van Norah, en dat ik mijn kleine vriendje zo verschrikkelijk mis.

12. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Een banner met de leeftijd van mijn dochter en een sterretje van mijn overleden kindje. En dat "The marks people leave are too often scars" is iets persoonlijks

13. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Mee eens ;)

14. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    "Be brave and let it go" staat voor het feit dat wij ervoor hebben gekozen om in januari te stoppen met anti-conceptie e.d. Ik was (en ben) soms bang dat ik geen goede moeder zal zijn maar tegelijker tijd moet ik er vertrouwen in hebben dat God mij niets geeft wat ik niet aan kan.

15. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    De geboorte van mijn twin en dat 1 van de 2 overleden is na 12 dagen
    Waarom.. Omdat iedereen mag weten dat ik mama ben van 2 kindjes

16. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Respect voor je reactie meis, het zijn idd echte knokkers!

17. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

Niet veel positiefs helaas 😥mmm ellende en miskraam. Hoop dat het nog ooit veranderd.

18. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

:(:( sterkte..wat afchuwelijk.

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Alleen de leeftijden van de meiden. Vind het zelf altijd wel handig als ik iemands berichten lees om dan enigszins mee te krijgen of ze al kinderen hebben en zo ja: van welke leeftijd.

20. misa

misa Niet meer actief

Gewoon trots! Er stond eerder nog meer qua data van de kids bij enzo. Maar ik wil het liefst zo anoniem mogelijk blijven. :)

Deel Deze Pagina