stukje voor bruiloft

Discussie in 'De lounge' gestart door Mindy26, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw
    Ik ben op zoek naar een klein leuk spelletje voor op een bruiloftfeest..
    ik ben cm en ze vinden zoiets wel leuk. Het moet alleen niet te lang duren.

iemand ideeën? Het gaat om broer m/schoonzus

2. Wam

Wam Actief lid

28 dec 2012
    259
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ballonnenspel. Leuk om met de daggasten te doen. Je maakt 12 briefjes met een activiteit en maand erop, bv aug: koffie drinken, sept: drankje op terras, okt: shoppen, nov: filmpje kijken, dec: auto wassen, jan: schoenen poetsen, feb: koken, etc... Het bruidspaar krijgt deze ballonnen en mag ze willekeurig uitdelen aan de gasten. Daarna kun je een leuk verhaaltje doen dat het bruidspaar afgelopen zo druk is geweest met de organisatie van de bruiloft dat ze nu niet meer weten wat ze moeten doen. Om ze daarbij te helpen zit in elke ballon een activiteit, de gasten mogen dan hun ballon open prikken en vertellen welke activiteit zij met het bruidspaar mogen ondernemen. Zo heb je iedere maand een jaar lang iets leuks met vrienden/familie om iets te doen. Ik vond dit zelf erg leuk op onze bruiloft. Wij kregen zelf de 12e ballon en daar zat voor ons een briefje in met "in mei leggen alle vogels een ei, succes!!" Toevallig konden we in mei toen een jaar later onze zwangerschap aankondigen, dus dat was wel extra leuk :)

3. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Mijn ervaring is dat spelletjes het vaak 'niet zo goed doen',.. op trouwfeesten. Liedjes / dansje of e.d. daarentegen is simpel/ snel en houd de aandacht vast!

Deel Deze Pagina