Heel slecht, op dit moment een kleffe Mug Cake die ik in mn eentje zo lekker oppeuzel bij een kop koffie.
Brownie! Dit recept https://www.laurasbakery.nl/smeuige-chocolade-brownies/ Vandaag lekker gebakken met onze zoon, daarna met witte chocolade versieren en spikkels, stuiter, stuiter.
Ons weekendtoetje: appelciderdonuts met gezouten karamel en omdat ik te lui was om veel donuts te maken de ‘gaten’ gewoon zo gelaten.
Oehh allemaal weer lekkere dingen! Hier stond vandaag pizza erin. Denk morgen ochtend brownies maken, dat als ik klaar ben met mn gang verven ik mezelf kan trakteren op een heerlijke warme brownie
Call me crazy maar uiteraard Italiaanse bollen. Ik ga er zo heerlijk 2 uithollen en vullen met kaas en pindakaas
Waren ze lekker? Zien er toch al best goed uit! Hier staan (liggen) er nu eierkoeken in de oven, ook weer een recept van Rutger.
Ja, ze waren echt heerlijk! Ik had ze al vooruit gemaakt en na afkoelen in een afgesloten bak gedaan. Daar waren ze een beetje van ingezakt, dus ik vreesde al het ergste. Heb ze toen nog even kort in de oven opgepept en dat ging prima. Ze komen hier zeker vaker op tafel.
250g chocolade ( ik gebruikte pure chocolade maar het kan vast ook met melkchocolade) 4 eieren splits de 4 eieren in eiwit en eigeel smelt de chocolade au bain marie mix de 4 eigelen met de gesmolten chocolade klop de eiwitten stijf en meng dit voorzichtig in 3 keer bij het chocolade/ ei mengsel doe dit in een springvorm van 20 cm (ik heb er bakpapier ingedaan) bak de koek 20 - 25 min in een voorverwarmde oven op 175°c haal de koek uit de oven en laat hem nog even afkoelen in de bakvorm volledig laten afkoelen alvorens hem op te eten