Het afhaal-hoofdgerecht van een sterrenrestaurant Moet op lage temperatuur heel kort even worden opgewarmd.
Dankzij @Iertje81 (door haar vragen in t random-vragen topic), hadden mijn kinderen lekker warme krentenbollen bij de lunch
Ik hang nog steeds op de bank Ik kan m’n energie niet vinden vandaag Wat heb je voor recept gebruikt?
Haha, ik gebruik het bakken om niet de schuur op te moeten gaan ruimen. De vegan-krentenbollen van Levine: https://uitdekeukenvanarden.blogspot.com/2020/04/krentenrozijnenbollen-lactosevrijvegan.html?m=1
Tja ik ging triple chocoladechip muffins bakken en toen deeg maken voor pindakaaskoekjes. En toen gebeurde dit.... Maar goed ik had dus nog een handmixer en wilde al een tijdje een keukenmachine. Maar wat niet stuk is hoeft niet vervangen te worden vind ik vaak. Nu dus een prima excuse om de Kenwood Prospero+ te kopen.
Als de kloppers het nog gewoon doen dan zou ik de handmixer wel bewaren. Het is altijd handig om dat er naast te hebben.
Er zouden brownies in moeten staan maar m'n oven is net kapot gegaan . Nu staat het beslag maar in de koelkast. Iemand een idee hoelang dat houdbaar is ongebakken?
Geen antwoord op je vraag, maar browniebeslag kan je ook afbakken in een wafelijzer, heb ik iig wel eens gedaan en smaakte prima (geen idee of je een wafelijzer hebt natuurlijk).