Prachtige recepten en vooral perfect. Ik kan echt geen koekjes bakken wel taart. De koekjes mislukken altijd en ik begin er niet meer aan
Hier chocolade cake met aardbeien erdoor en stukken witte chocolade. En vanavond witlof ham kaas en de aardappelkroketten.
Ik heb deze vandaag gemaakt: appel-karameltaartjes, met appelkaramel, karamelmousse gekarameliseerde appel en appelchipje op een chocoladekoekbodem
Je adres mist… Ik bedoel als je zo iets moois en lekkers hier laat zien, dan willen we ook proeven natuurlijk. Ze zien er fantastisch uit!
Vind t best grappig om dingen te bakken maar de hoeveelheid werk, afwas en wat t dan oplevert staat niet in verhouding. Nou is t bij dochter ook niet goed als ze regenboog cupcakes heeft en maar 3 kleuren he? Dus je mengt je dan helemaal de schompes. PLUS het moet wél op de goede volgorde van de regenboog. Vanille of chocola kan ze de volgende keer krijgen. Als ze heeeeeeeel lief is (en ouder) overweeg ik red velvet.
ja en ik vond smaak ook niet bijzonder. Maak liever dan vanille cupcakes en dat verdelen en daar druppeltje kleurstof in doen. Dan maak ik nog wel heel af en toe. Maar meestal gewone veel makkelijker