Pfff ik wil bevallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mila85, 19 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mila85

mila85 Lid

13 feb 2014
    95
    14
    8
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ben pas 40+2 en ik ben het zo zat! Ik verveel me heb ook nergens zin in en ik wil gewoon bevallen. Het idee dat t gewoon nog 1.5 week kan duren..

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Herkenbaar! Ik ben vandaag uitgerekend en ben het ook zat. Ik moet elk kwartier plassen, ik ben moe en mijn lichaam doet pijn bij alles wat ik doe.
    Daarbij ben ik ook niet echt de leukste moeder voor mijn zoontje omdat ik gewoon lichamelijk niks kan en erg moe ben.
    En als ik eraan denk dat het nog 2 weken kan duren lijkt het voor mijn gevoel wel een jaar!

Ik hoop voor je dat je snel bevalt!

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Heel herkenbaar. Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik er rond de 40 weken ook echt helemaal klaar mee. Ik was ook oprecht boos toen ik hoorde dat andere dames van mijn zwangerschapsclubje die later uitgerekend waren dan ik, al waren bevallen. Haha hormonen ;)
    Ik kan niks anders zeggen dan nog even volhouden! Over niet al te lange tijd heb je de kleine in je armen en was het al het wachten waard geweest:)

4. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ai ai meid, kan me voorstellen dat overtijd gaan hélemaal niet leuk is. Ik ben pas 9 dagen voor m'n uitgerekende datum en ... IK WIL OOK BEVALLEN!!!!!:$;)

Heel veel succes met het afwachten, hopelijk heb je je kleintje snel in je armen!

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.292
    23.419
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    O, dat lijkt me ook niet leuk! Ik was blij dat ik met 39+2 beviel. Ik hoop dat het snel bij jullie gaat gebeuren Mila en Strandbal!

6. meintje83

meintje83 Actief lid

15 apr 2015
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap het ook helemaal, ik ben er ook echt klaar mee!
    'gelukkig' word ik dinsdag ingeleid, dus nog max 4 dagen, maar eigenlijk wil ik helemaal niet ingeleid worden...

Sterkte iedereen die ook aan het wachten is!

7. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Ik kom je de hand schudden!!

IKWILOOKBEVALLEN!!!!!!:D

8. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Hihihi zo herkenbaar.
    Bij de vorige zwangerschap werd ik op 40-5 gestript. Smiddags nog altijd niks aan de hand. Ik was zo boos dat ik maar op bed ben gaan liggen en gaan slapen.
    Savonds kreeg ik dan toch weeën en was ik zo klaar met bevallen.

Succes met wachten.

9. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Heel herkenbaar. Bij mijn vorige zwangerschap was ik ook overtijd. Bevallen met 41+6. Was het spuug zat. Nu weer 35+1, ga er vanuit dat ik met 41 weken beval.

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dat kan ik mij indenken hoor dat je wil bevallen! Zeker als je eenmaal die uitgerekende datum hebt gepasseerd lijkt het me echt heel vervelend als je nog geen tekenen hebt dat het gaat beginnen. Hopelijk gebeurd het nu snel! Hebben ze al gekeken of je ontsluiting hebt en of ze je kunnen strippen? Succes nog eventjes!

11. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    IKKE OOK!!!! Het gaat me met de dag zwaarder vallen. Ben blij dat het straks weekend is zodat mijn vriend zich over onze zoon kan ontfermen. Ben momenteel ook niet de leukste moeder en vind dat zo sneu voor hem. Buiten even een rondje lopen zit er nauwelijks meer in, we zitten dus veel binnen en daar wordt zoon chagrijnig van. Lekker actief met hem spelen lukt me ook bijna niet meer. Kortom zoon kan zijn energie niet kwijt, ik heb een (veel) korter lontje dan normaal en schiet daardoor sneller uit m'n slof. Voel ik mij daarna zo schuldig:(:(

Dus let's get it over with already!!

12. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.024
    1.040
    113
    Ben pas 35+3 maar zou ook al wel over een weekje willen bevallen, hihi... Ben er geloof ik niet voor in de wieg gelegd om zwanger te zijn ;)
    Maar voor degene die al overtijd zijn: veel succes! Hoop echt dat jullie snel mogen bevallen, want overtijd gaan is geen pretje (bij m'n vorige zwangerschap ging ik 1,5 week overtijd dus weet hoe het voelt :()

13. krullebol81

krullebol81 Actief lid

9 jul 2014
    393
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik wil ook gaan bevallen maar meer omdat ik nieuwsgierig ben naar wat er in mijn buik zit :D
    Ik geniet nog wel erg van de zwangerschap...heerlijk dat getrappel in mijn buik.

14. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Ik schud je de hand. Heb al een week last van menstruatie krampen. En gister drie keer een echte (voor) wee gevoeld. Vandaag stukje slijmprop verloren . althans dat denk ik. Zo even bespreken met de verloskundige

15. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Ik had ook zo'n baaldag precies op mijn uitgerekende dag. Blegh nergens zin in alles deed pijn voelde me allang overtijd gezien iedereen in mijn familie eerder was bevallen.
    En toen plots braken de vliezen en ging het allemaal heel snel!
    Dus wie weet vanavond wel!! Hihihi

16. MammieVanSammie

MammieVanSammie Actief lid

30 nov 2012
    395
    2
    18
    Noord Holland
    Jaaaa ik wil ook bevallen! Ik denk dat als mijn zoon van 2,5 niet rond zou lopen dat ik t nog wel even zou trekken, maar die dagen met hem zijn zooo vermoeiend. Ik trek t gewoon niet om de deur nog uit te gaan, met als gevolg dat we de hele dag binnen lopen te klieren..
    Ik denk dat ik bij de volgende controle (volgende week pas :() ga vragen of ze niet kan strippen..

17. sanniesannie

30 nov 2014
    96
    7
    8
    NULL
    NULL
    En of ik graag wil bevallen! Vandaag 40.5!! Pfff wat duurt het lang zeg! Heb al 2 strippogingen gehad maar er is helaas nog geen beweging in te krijgen. Ik hoop zo dat de kleine vanzelf komt en ik volgend weekend niet hoef ingeleid te worden :(

18. mila85

mila85 Lid

13 feb 2014
    95
    14
    8
    NULL
    NULL
    Fijn hé even zeuren! Ik duim dat t voor iedereen snel komt!

19. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hoop t ook, ben t zo zat. vandaag weer half uur naar iets van passende kleren zitten zoeken, hele avonden met weeën en pijn... en overdag als ik loop steeds een ingeknelde zenuw downthere....
    en wil niets liever dan onze kleine hummel in mijn armen hebben en knuffelen :D

20. MammieVanSammie

MammieVanSammie Actief lid

30 nov 2012
    395
    2
    18
    Noord Holland
    Oh kan jij ook veel kleren niet mee aan? Ikzelf dat dus in een positiemodewinkel en toen zei de verkoopster dat het toch echt de bedoeling was dat je je zwangerschapskleren tot t einde aan kunt.. Nouja, mijn broeken dus niet hoor.. Vooral bij m'n taille zit t zo vervelend.

Deel Deze Pagina