Een baby natuurlijk :-D Verder: opgeknapte achtertuin Nieuwe fiets En een klusjesman zou ook niet verkeerd zijn (we zitten in een verbouwing en het duurt veel te lang naar mijn zin...)
- een nieuwe keuken INCL. afwasmachine - nieuwe banken & tv (die valt van ellende soms gewoon uit) - een opgeruimd huis, dus een container voor mn huis voor 1 weekje - nieuwe plantjes voor in de tuin - een nieuw tuinset - een levensgrote canvas met een foto van ons meisje daar op - een eigen nagelsalon evt aan huis.
* Verhuizen naar de camping en daar ons eigen plekje maken! * Nieuwe banken * Nieuwe eettafel met stoelen * Elektrische piano * Mijn HBO diploma halen en snel mijn scriptie afhebben!!!! * Over een jaartje ofzo nog een kindje...
nieuwe auto (voor mij, man heeft net een nieuwe) bureautje voor mijn zoontje zijn kamer nieuwe eetkamerstoelen nieuwe nachtkastjes kaptafel nieuwe lamp op de gang
- Nieuw huis (als dit verkocht is) - Loungeset voor in de tuin - Nieuwe zomergarderobe - Vakantie naar Aziƫ, maar die slaan we dit jaar over - Camper (zit er de komende tijd niet in....) Verder ben ik eigenlijk best tevreden .
Verhuizen naar Singapore, Hong Kong of Shanghai!!! (gelukkig gaat dat waarschijnlijk ook gebeuren begin 2011)
Nieuwe fiets , vakantie zou leuk zijn! Maar niet noodzakelijk.. Voor de rest hebben we eigenlijk geen wensen momenteel.
Wat er echt op het nog te gebeuren lijstje staat is: * Trap bekleden (gaat nu eindelijk gebeuren, woensdag komen ze kijken) * Plinten over de gehele benedenverdieping * De achtertuin opknappen (zijn we langzaam mee bezig) * Nieuwe babyspullen ed (beebje op komst in juli) * Nieuwe kleding voor mij en vriendlief. Verder nog op het grote verlanglijstje: * Een mooi vrijstaand huis met flink wat grond voor mijn droom. (kennel beginnen) * Een nieuw bankstel * Breedbeeld tv (de onze doet het nog goed, maar we missen links en rechts een stuk ) * Ach ja, de loterij winnen, maar wie wil dat niet. * Een behandeling vinden die mij kl*te whiplash kan laten verdwijnen. Maar al met al zijn we zo heel erg gelukkig.
wij hebben voor ons huis nog veel op ons lijstje staan. we hebben een oud huis waar al veel aan verbouwd is, nu vooral de afwerking nog - plafond in badkamer (we hebben nu lelijke balken) - dakkapel schilderen buiten - plinten leggen beneden (nog steedsn iet gedaan) - schoorsteen mooi verven en afwerken - nieuw kozijn in dakkapel - plafond in halletje (zelfde probleem) - aanbouw voor een derde slaapkamer (dit is een langetermijns plan) - terras aanleggen in de tuin en de tuin netjes maken - een gelukkig leven voor mijn dochter en mijn man (en voor mezelf ) - een fiets zodat ik met Emma lekker kan fietsen - een nieuw matras En ja wat hier ook al genoemd was de loterij winnen en o ja mijn man wil graag een x box en een breedbeeld tv maar wanneer die komen?????
- leuke frutsel spulletjes in mijn tuin (die komen er ook) - mijn eigen slaapkamer pimpen alleen staat dat me zo tegen want ik slaap dr alleen maar maar ik vind m gewoon lelijk. - een goede kledingkast met nieuwe kleding hoort daar ook bij \ - mooie grote plant in huis en vazen voor in mijn vensterbank.
- allereerst willen we dolgraag een baby. Dus die staat bovenaan ons verlanglijstje. - verder: de tuin aanpakken, maar daar moeten we nog ff voor sparen. - een grote inbouwkast op onze slaapkamer. Van Ikea of een bouwmarkt. Verder niet grote plannen.
-achtertuin laten opknappen -slaapkamers opknappen -mijn rijbewijs halen -een andere baan en/of opleiding
OMG heb je even? Kan wel een hele forumpagina vullen met 1000 dingen Maarja geen geld voor veel luxe. Gelukkig hebben we een heerlijk gezin en familie en zijn we allemaal gezond, dat maakt bij mij iedere keer weer dat ik me happy voel en met 2 benen op de grond sta