Oudste van bijna 5 wil een hondje van FurReal, Pax. Die kan brokjes eten en uitpoepen Jongste wil een pop. Verder noemen ze niks, maar ik heb het een beetje aangevuld met Playmobil voor de oudste en poppenasseccoires voor de jongste. Samen krijgen ze het spel Knappe Koppen.
Dl (3) wil o.a. (dingen waar ze al een half jaar om vraagt): - Piano - Anders een kleine piano voor in haar poppenhuis - Springtouw - Alles van play-doh - Roze vliegtuig
Ik heb het gevonden. Ik geloof dat sinterklaas dit cadeautje dit jaar overslaat . Hoop geld voor in mijn eigen ogen plastic troep.
Op haar lijstje staat: - Fototoestel - Roodkapje spel (heeft ze in de Bruna gezien) - draagzak voor de poppen - luiers voor de poppen - kleertjes voor de poppen - Playmobil - spelletjes Ze krijgt van ons verspreid over Sint en kerst: - Vtech kidizoom - Babyborn zusje - Playmobil kinderdagverblijf (via marktplaats) Ik hoop dat de oma's en opa's nog wat klein poppenspul en spelletjes geven.
Hier ook!? En ogenschaduw en ook ogenschaduw voor op je wangen Het allerliefste wil ze een spacescooter of rolschaatsen. Maar ook een Sophiajurk en een Annajurk Dr. Phil D dr Bibber!) Toren van Piza
Ik zit er nog een beetje over in twijfel omdat er geen cd's in kunnen. Kun je wel een mp3 speler erop aansluiten?
Oudste: Skylanders imaginator starterspakket Extra skylanders die niet in dat pakket zitten Stratego Pirates Stratego conquest Dummie de mummie deel 8 Sint heeft er zelf leesboeken bij bedacht Jongste Knutselspulletjes en kleurtjes peuterniveau Puzzels va 24 stukjes Ministeck pins Boekjes Autootjes
Hier zijn ze allebei heel stellig dit jaar. De oudste wil LEGO Ninjago aanval van de Morrodraak, de jongste de Blaze en de monsterwielen transformeerbare brandweertruck. Ze houden dit allebei al weken vol, dus de sint gaat deze pakjes ook zeker brengen.
Dochter van 6: Playmobil kinderdagverblijf met baby deel erbij en het klaslokaal eigenlijk ook nog Anna jurk Shopkins (maar die ga ik echt niet kopen) Robot huisdier (zo een zoomer ding, maar zoiets heeft mama voor een leukere prijs op Ali expres gevonden) Een horloge (ze kan klok kijken) Zoon van 3 Duplo trein Paw patrols Blaze Ze krijgen; Dochter; het playmobil kinderdagverblijf en het babydeel. Een Anna jurk, robot poes en horloge via Ali express en een smartgame (hide and seek jungle dieren). Zoon; Duplo treinset, Blaze, set vliegtuigjes van planes. En meestal doe ik er nog wat kleine dingen bij als viltstiften, kleurboek, prikblok, klei etc.
Dochter 3 - poesje van vtech kidifluffies - Anna en Elsa barbie MET kleren - sprookjesboek Ik heb ondertussen nog meer gekocht dus ga het verdelen tussen sinterklaas en kerst haha.
Wij hebben de (roze) iDance gehaald en ook alvast de grootste lol gehad gisteravond. Je kunt er volgens mij wel een mp3 aan doen, want er zit een usb-ingang in. Shopkins vindt onze dochter ook helemaal geweldig. Dochter van net 5 krijgt van de Sint (aka van ons en oma): De roze iDance bc-100 cube Lego friends tourbus Lego friends livi's popsterrenhuis Playmobil meeneem fashion shop Playmobil koninklijke dressing & schoonheidssalon Bunchem megaset Een barbie (nog niet gekocht) Verder denk ik nog aan een gezelsschapsspel voor het gezin.
Pinypon kasteel (krijgt ze voor sint) Lego frozen kasteel(krijgt ze voor sint maar wel de nepversie van ali) Sneeuwwitje verkleedjurk (krijgt ze van sint, ook ali) Stiften (ja ook die krijgt ze) Vliegend paard (ook, aanbieding kruidvat) Frozen stickers Prinsessenpop Make-up pop Blaasstiften K3 dansmat Paw patroller Tiptoi
Oh, mag ik even, mag ik even? Ook hier stonden de hatchimals bovenaan, en na iedere dag webshops afgaan en gewoon uitgelachen te worden in de speelgoedwinkel (welke ouder denkt in godsnaam nog hatchimals te kunnen krijgen?!) heb ik er zojuist 2 kunnen bestellen! Ik ben even zo blij dat het toch nog is gelukt, alleen ik kan mijn enthousiasme uiteraard niet delen met de kinderen, dus dan maar met jullie
Haha, gefeliciteerd! Mijn dochter had er al één op haar verjaardag gekregen. Gróót succes!!! Ik was vorige week bij de makro en daar waren toen nog een heleboel.