Vind het ook erg moeilijk dit jaar! Het eerste wat er in me op komt is een handtas, maar waarschijnlijk koop ik er binnenkort zelf wel een Ik ga me voornamelijk richten op bordspellen dit jaar. Hebben we met het hele gezin wat aan. Verder zijn boeken en chocolade altijd welkom, en iets van Harry Potter kerstversiering.
- en positieve zwangerschapstest - een nieuwe baan Nee zonder gekheid. Dit jaar niets. Wij hebben net een huis gekocht en trekken er eind januari in. Ik vrees dat Sint en Kerstkadootjes er dit jaar voor ons niet inzitten. Natuurlijk wel wat kleine dingen voor ons zoontje en waarschijnlijk gaan we wel samen uiteten. Maar meer ook niet. Volgend jaar doen we het dubbel zo goed!
Ik wil graag het kookboek van lekker&simpel. Of een dikke sjaal. Maar het is nog erg vroeg, dus kan nog veranderen.
Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik wil daar toch bij voorkeur niet op hoeven wachten tot Sinterklaas/Kerst hoor.... duurt nog laaaaaang
Nee ik ook niet hoor haha.. maar als ik dan al zwanger mag zijn is de test hopelijk nog steeds positief
Ik wil altijd veel te veel voor mezelf en koop nooit wat Het is altijd voor de woning, voor anderen, voor onze kinderen... Op mijn verlanglijstje staat dit jaar een cadeaubon van de mediamarkt zodat ik een kleine laptop voor mijn studie kan aanschaffen. Verder een nieuwe grote tas. Ik mag van mezelf niks voor het huis of nuttige dingen op m’n lijstje zetten dit jaar. Echt spul voor mezelf.
Op mijn lijstje staan; - Yankee candle - Rijstpan - Het nieuwe borstvoedingsboek van Stefan Kleintjes (voor mijn werk) - Een nieuwe Leuchtturm - Cheesecake van Sabine Koning - Monopoly Zelda of Games of Thrones editie - Rituals geurstokjes (die van de Sakura lijn)
Family planner, pantoffels, theedoos, nieuwe staafmixer, vanillegeur waxinelichtjes, sokken van Bonnie Doon, boek van Tess Gerritsen.. Vorig jaar een soortgelijk lijstje en toen een uitgebreid gedicht dat het allemaal wel erg burgerlijk en huismusserig was, maar ja, dat vind ik zo heerlijk aan de winter!
- Nieuwe puzzel 1000 stukjes - Oorbellen - Vegetarisch kookboek - Hand wikkels (voor boksen) - Kalligrafie pennen - 2 boeken van Isaac Asimov - Nog meer boeken
ik heb al jaren niks te wensen maar dit jaar: - leuke regenlaarzen - kookboek 20 minutes or less van chicks love food - slowcooker - kookboek met recepten voor de slowcooker - een mooie leren laptoptas.
- familie jaarkalender - fluffy sokken, zo fout mogelijk - lush the olive branch - douche gel - luchtje - regenlaarzen - airfryer - kaartjes voor de lion King musical
Xbox spellen Cadeaubon bol.com / MediaMarkt Warme sjaal voor bij m'n nieuwe winterjas Rituals douchegel Uitvergrote foto voor aan de muur
Ik ben bijna jarig dus was toch al lijstjes aan het maken en ben vooral praktisch "dan hoef ik dat niet zelf te kopen" Curver sausbakjes Weckpotten, diverse maten Pepermolen Rituals thee opbergdoosjes Rituals shower foam Flow for paperlovers Barnsteen armband Broodbakvorm die in de vaatwasser kan Donutvorm die in de vaatwasser kan Mooie klem voor in mijn haar Ohja en we hebben de wii+4controllers,4 nun chucks, 2 microfoons, dansmat en balanceboard plus allerlei spellen als gezamelijk kado voor ons gezin op t lijstje staan
- Plaid met winterse print; - Sokken; - Nootjes; - Stoffen met ruitjes, stippen, hartjes of bosfiguren; - Donker groene shopper - Theedoeken
Ik heb echt nooit wensen, mijn familie werd er vroeger gek van als ik “ ik hoef niks” antwoorden op de vraag wat ik voor sinterklaas/kerst of mijn verjaardag wilde. Eigenlijk zou ik het wel mooi vinden als ze het geld wat ze aan mij zouden willen uitgeven aan cadeaus aan iemand in hun eigen omgeving zouden geven die het financieel zwaar heeft. Dat zou ik wel echt een tof cadeau vinden. ( dat doe ik namelijk zelf soms ook)
Blond koekblik Keezenspel Messenblok Gardena schaar om snijbloemen te knippen Rituals Ixxxi opvulringen Vertellis feestdagen editie
Lush Rituals geurdiffuser Michael Kors portemonnee Biba armband IxxxI invulringen IxxxI bewaardoos Lekkere sjaal (die bij de Etos verkocht worden, die dikke grote onslagdingen) Blond Amsterdam snoeppot Unicorn Yankee Candle