Wat staat er op jou verlanglijstje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tooto, 24 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tooto

Tooto Niet meer actief

Tony Chocolonely komt er zeker op.. caramel zeezout😍

2. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik weet nooit wat vragen en dan heb ik liever cadeaubonnen dan dat ze weer met een badsetje (krijg ik standaard elk jaar van schoonmoeder en ze weet dat we geen bad hebben)
    Of dingen waarvan mensen denken dat ik het leuk vind omdat zij dat toevallig leuk vinden of dingen die in mijn interessegebied liggen maar ik al heb (en mensen dus ook zien dat ik het heb en alsnog kopen ze het).

In veel gevallen vragen ze dan nog of ik een bepaalde winkel in gedachten heb en als ik dan alle bonnen samenleg heb ik het duurder ding dat ik wilde hebben soms met zelf nog iets bij te leggen maar dat is nooit echt heel veel.

3. Sifra

Sifra Niet meer actief

Hier altijd het dobbelspel, dus wij doen niet aan lootjes trekken en verlanglijstjes, maar als ik een verlanglijstje moest maken;

* een mooie rode lippenstift van MAC
    * White lotus body butter van Therme
    * agenda 2017 van PUUR
    * lekkere geurkaars
    * dekbedovertek IKEA

4. veense

veense Niet meer actief

Ik krijg nooit cadeaus van iemand, man en ik zijn niet zo geverig op dat gebied en schoonfamilie is al helemaal niet attent ;)
    Heb 1 boek dat ik graag wil hebben, over de geschiedenis van mijn woonplaats, maar dat kost 40 euro en dat gun ik mezelf niet, geld vliegt er al genoeg doorheen hier momenteel.
    Wil wel 2 housewarmingsparties (1 voor vrienden en 1 voor buren) geven over een paar weken en dan hoop ik stiekem lekker op veel leuke cadeaus :p

Deel Deze Pagina