Wij vinden het zo on eerbiedig om te zeggen "ja wel hebben alles al" Mijn schat heeft al een JBL soundbar gehad is pas in December jarig. Geurtje komt er wel. Visspullen voor mijn 4 jarige. Spulletjes voor de auto Schoonpa krijgt altijd wel iets maar bij ons is dat eerder een cadeautje in de zin van een volle tank benzine. Dus niet echt standaard. Voor ons is gezelligheid het belangrijkste.
- grote pannenkoek plant - parfum (duurde soort) - klus bon - blond amsterdam - nieuw dekbedovertrek - geurkaarzen
Mijn lijstje voor dit jaar is: Boek van Leigh Bardugo: het negende huis. En alvast de reservering voor het volgende deel, maar die komt pas ergens in april. Kleurboeken (voor volwassene) Set van 220 kleurpotloden. Puzzel 3000 stukjes Heerlijke geurkaarsen Pizzarette. (krijgen man ik ik samen van mijn zusje voor kerst) Van dit rijtje weet ik al dat ik alles krijg haha. Deels zelf besteld namens mijn man.
Met Sinterklaas geef ik mezelf een nieuwe jaarplannen. - Luna jaarplannen 2023 mijn man krijgt een spel voor de Xbox. Weet ie alleen zelf nog niet en hij moet nog even geduld hebben want de release is pas in februari met kerst kopen we geen cadeaus. Mijn moeder geeft iedereen 1 cadeau. Ik krijg deze voor boven ons bed: