Ik sluit me aan bij mijn allerliefste @nizzie86 Mijn enige wens is een positieve zwangerschapstest en 9 maanden later een baby'tje.
Misschien een dooddoener, maar een topic als deze is al meerdere keren aangemaakt. Zoals deze http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/verlanglijstje-sint-kerst.665373/page-3#post-21050206
Een pakket van Rituals Een fuji Instax mini 9 Daarnaast puur rust en een heerlijke kerstvakantie met hopelijk vorst, ijs en wat sneeuw.
Apple Care voor iPhone X Leren hoesje van Apple voor iPhone X Rituals pakket ayurveda Dweilrobot Niet hoeven koken op kerstdagen is ook prima!
Ik heb inmiddels al een shitload uitgegeven aan kerstcadeautjes en dus al heel veel in huis voor kerst. Aantal dingen die nog op mijn lijstje kunnen : Natuurlijk een kerngezonde baby. Die hoogstwaarschijnlijk rond kerst wordt geboren! - The Body Shop Vanilla Pumpkin producten. - Rituals Parfum Oasis De Fleurs - Lush Once Upon A Time Bodylotion. - Lush Parfum 1000 Kisses Deep. Voor de rest kan ik niets bedenken.