Op 3 november had ik twee jurkjes besteld op vd.nl. Voor negen uur, op voorraad, dus 4 november in huis. Je raadt het al, nog steeds niks.. is al betaald, maar waar blijft het?! Al zo nu en dan gebeld, en steeds zullen ze het voor mij nakijken, en zal ik worden terug gebeld.. Nou echt niet.. En nu? Wat zouden jullie doen?
Is het echt zo dat V&D de volgende dag levert? Ik heb al heel vaak bij V&d bestelt en kreeg het altijd paar dagen later.... Als ik het in winkel liet bezorgen of thuis, meestal min. 5 werkdagen.
Ja stond er duidelijk bij. " voor 21.00 bestelt morgen in huis!". Omdat mijn dochter de 6e jarig was, had ik het speciaal daar besteld.
ik heb het altijd binnen een dag of drie. geloof de regel binnen 24uur niet meer zo. heb ik echt iets nodig de volgende dag, dan ga ik naar de stad
Heb je wel een verzendbevestiging gehad dan? Dan kan je met track en trace op de pagina van dhl kijken hoe en wat.
Had ik laatst ook. Als het nummer nog niet werkt heeft DHL het pakketje nog niet ontvangen van de VD. Ik had ook meer dan een week vertraging. Niet bellen naar vd maar mailen naar vd. Wordt het wachten niet minder van maar krijg je op je volgende bestelling wel korting. Ik denk dat je pech hebt. Bestel zelf al jaren bij de vd en laatst was het de eerste keer dat het niet goed liep... Uiteindelijk komt het pakketje wel binnen..