Sinterklaas doen we een kleinigheidje met lootjes 15. Heb wat makeupjes/nagellakjes gevraagd. Met het gezin doen we kerst vieren maar heb eigenlijk nog niks, ofja heb eigenlijk al alles. We willen volgend jaar verhuizen dus mijn enige wens dit jaar is dat ons huidige huis in de verkoop gaat
Ik heb een lijstje maar weet niet of man daar om gaat vragen - buddha to buddha armband - murati schoenen - riviera maison fotolijst - pannen - mooie foto van de kindjes op canvas
Wij doen ook met kerst ipv sinterklaas. Mijn lijstje; Sleutelhanger (Sleutelhanger "Mama" (1 bedel,grijs,mamma) | Fotosleutelhangers |) Bodyscrub Bon Intratuin Kalender Taart bewaardoos Armband Geurstokjes
Ik heb er 10 potjes nagellak en 2 kerst huisjes Opgezet. En verwacht het ook te krijgen. Is namelijk exact het bedrag wat we doen. De vorige 2 keer kreeg ik iedere keer niet wat er op mn lijstje stond. xl zwaar frustrerend want ik gebruik het dus niet...
Sint is voor de kinderen, met kerst doen we lootjes. Ik vraag elk jaar rituals... Heerlijk! En dan de dag erna in mijn huisspa
Bedankt voor jullie lijstjes, super! Genoeg inspiratie nu! Wij doen zowel met familie als op het werk loodjes, dus ja, moet wel íets van een lijstje hebben.
Niks, snterklaas is voor de kindjes. voor kerst pannen en ketelen voor mn nieuw vuur en een weegschaal voor in de keuken
Sinterklaas is toch voor kinderen? wij doen in ieder geval alleen voor ons dochtertje cadootjes, kerst doen we wel cadootjes voor elkaar. Wij vieren ook alleen maar sinterklaas voor ons dochtertje voorheen vierde we het ook niet alleen kerst. zodra ze niet meer geloofd is het ook gelijk afgelopen dan worden het extra veel cadootjes met kerst vindt ik ook veel meer sfeer hebben al die cadootjes onder de boom ipv in een zak.
Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Natuurlijk worden de kids het meest verwend, maar ik blijf het nog steeds een super gezellig feest vinden waar ook wij als volwassen gezellig aan mee doen met loodjes e.d