2 stoelen van de Ikea (Poang), maar die koop ik denk ik van mijn 13de maand wel zelf Verder pannen. Een nieuwe wok, braadpan en 2 pannen om aardappelen/groente in te kunnen koken. Douglas cadeaubonnen!!! Want ik heb boor 130,- aan MAC spul op m'n wenslijst staan Verder niks
Hier geen sinterklaas / kerst. Maar ik hou op lijstje.nl altijd mijn verlanglijstje bij het hele jaar door, zodat ik met mijn verjaardag tenminste iets te vragen heb, daar staat nu op: puzzelboekjes tijdschriften bladcadeau vvvbon staafmixer doucheproducten van kneipp of weleda leuke pantoffels spelletjes (is mijn grootste hobby ) legpuzzels kaarsen lekkere warme huissokken planten voor balkon verjaardagskalender leesboeken bioscoopbon niet op mijn lijstje maar wel een idee: familieplanner of een leuke kalender of een scheurkalender ofzoiets fietstassen woonaccessoires make up
Verlanglijstje van wat ik nog wil buiten de feestdagen of verjaardag om: Nieuwe auto liefst een dikke haha, nee mijn huidige is een beetje te klein nu we een baby hebben.. Macbook 2 nieuwe jassen, parka en mantel Pantoffels van uggs Koffieapparaat Waterkoker van SMEG
We doen niet aan sinterklaas, alleen voor uk, met kerst ook niet omdat ik dus een mooie nieuwe naaimachine heb. Warme sokken is altijd welkom, pantoffels, accessoires naaimachine, draad voor de naaimachine, verder geen idee
Parfum Chanel No5 l'eau. Maar wij geven elkaar geen cadeaus, dus waarschijnlijk geef ik gem mezelf cadeau