waarom kan je dat niet maken? Als je het mooi vindt vindt ik het gewoon kunnen. Anders zou storm ook niet kunnen en ik vind van wel... Er zijn zoveel namen die de een wel leuk vind en een ander niet... ik vind deze naam veel leuker dan bijvoorbeel Bickel waarvan de letterlijke betekenis "man met 1 bal" is...
Nee, ik bedoel niet dat die namen niet leuk zijn, maar Lente-bloem, daar krijg je eeuwig grapjes over! Dat bedoelde ik meer
Heb je gelijk in vind ik. Ik zou er geen naam bij kiezen als bijvoorbeeld Bloem, Storm, Lieve .. Terwijl ik het wel leuke namen vindt ! Ik vind deze wel leuk: Lenthe & Vigo ( jongen ) Lenthe & Jasmijn ( meisje ) Lenthe en Fiene (meisje) Nu eerst nog zwanger worden ... zucht..
Vigo is idd een leuke naam! nooit gehoord! (ben ook al stiekem aan het kijken voor namen) maar zeg je dan Vigo met een hollandse g of met een engelse?
he allemaal bekenden hier Lenthe & Fedde Lenthe & Mees Lenthe & Ferre Lenthe & Tieme Lenthe & Benthe (nee hoor grapje) Lenthe & Mare(n) Lenthe & Felise mmm meisjesnamen vind ik lastig, je moet maar gewoon een knul krijgen
Even off-topic, sorry, maar: nog nooit van Viggo Waas gehoord ook? Of Viggo Mortensen? (kan het me zo niet voorstellen, maar het kan natuurlijk altijd, haha) Over het algemeen spreekt men het trouwens uit met een harde G Dan toch ook even on-topic reageren: Ik zou wel voor een lievige naam gaan, dus Jasmijn of iets anders bloemigs ofzo bij een meisje. Jongen zou ik helemaal niet weten, eigenlijk. Dan toch idd Viggo..?