wat staat me te wachten bij missed abortion en kindje is er nog niet na 2 weken?

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door kleineM, 2 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anto1909

    Anto1909 Actief lid

    18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    En ja hoor. Wat ik al vreesde is al gebeurd. Mn leidinggevende vertelde mij vandaag persoonlijk dat ze zwanger is. Nota bene een week korter dan dat ik was. Ze moet nog een eerste echo krijgen, heeft wat kriebels nu door mijn verhaal. Ik ben echt blij voor haar, maar ik mis mn zwangerschap nu nog meer, heb ook al een week geen zeangerschapskwaaltjes meer heb en dat mis ik. Hopelijk mag ik snel weer zwanger zijn.
     
  2. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Oh he bah, wat vreselijk. Ik heb ook 2 bekenden in mijn vrienden kring die zwanger zijn, twee weken later uitgerekend dan ik. Dan voel je het nog eens des te meer. Maar tegelijk ben ik blij dat hun zwangerschappen goed gaan!! Hoop doet leven. Ik weet nu zelf hoe het is om een kindje te verliezen dus dat gun ik niemand...

    Heb je nog iets leuks om naar uit te kijken tijdens de feestdagen? Wij gaan naar Disney on ice, dus dat lijkt me wel leuk!
     
  3. Anto1909

    Anto1909 Actief lid

    18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh ik gun ook iedereen een super goede zwangerschap en niet dit leed wat wij nu doormaken.
    Met de kerst heb ik nachtdiensten dus ik ben echt blij. Ik hou van nachtdiensten. Kerstavond schoonouders en 1e kerstdag mn moeder en dan 2e kerstdag 's avonds lekker samen. Voor ons is oud&nieuw het belangrijkste en dat vieren we lekker met vrienden.
     
  4. FH90

    FH90 Niet meer actief

    Heftig allemaal.. mij staat morgen weer een echo bij de vk te wachten.. had 1,5 wk geleden een echo met 9,5 wk. Te zien was een vruchtje van 5 wk. Dus het zit niet goed.. al 1,5 week de hoop op een spontane mk maar geen druppel.. alleen de vermoeidheid is weg. Alleen nog af en toe gevoelige borsten.

    Ben nu zo zenuwachtig voor alles wat komen gaat. Medicijnen? Curretage? Vreselijke angst voor naalden.. en dan nog de vraag waarom?!

    kan iemand mij uitleggen wat voor mij de volgende stappen zijn? Afspraak gynacoloog etc. En wat de stappen van een Curretage zijn? Ben echt iemand die goed voorbereid moet zijn. Op me af laten komen vind ik zo zenuwslopend.

    allemaal veel sterkte, helemaal in deze tijd.. "feest"dagen..... :(
     
  5. Anto1909

    Anto1909 Actief lid

    18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    FH90 wat vreselijk dat je ook door deze pijn heen moet. Wat vreselijk naar. Ik zeg bijna wees blij dat je het niet spontaan kwijt raakt. De weeën, het bloedverlies en het vieze gevoel van stolsels verliezen met daarnaast nog de onzekerheid of je "schoon". Bent.
    Ik ben na gecuretteerd ( medicatie was bij mij geen optie omdat ik al wat krampen had en licht bloedverlies. Het begon dus al en dat doet de medicatie ook, de aanzet geven, dus had dag geen nut).
    Ik kreeg bij de gynaecoloog een echo om vast te stellen wat er gebeurde in mn buik. Die avond begon het door te zetten, maar ondanks verliezen van stolsels, grote stolsels, en fikse buik en rugweeen bleek er de nacht er na nog veel te zitten. Dus twee dagen later curettage.
    Vooraf twee paracetamol (helpt na de operatie mee tegen de pijn!) en ik nam geen rustgevende middelen. Ik kreeg een infuus met glucose/nacl mix. Op de operatie kamer een kapje met zuurstof, narcosemiddel in mn infuus en weg was ik. Na de operatie weer spoedig terug op de afdeling. Wat eten/drinken en naar t toilet en toen naar huis. Geen buikpijn gehad en licht bloedverlies. Na vier dagen onder de douche ineens meer buikpijn (was soms op de achtergrond aanwezig, maar nooit meer pijnstilling gepakt) meer bloedverlies en wat bloedstolseltjes. Toen nogmaals zo'n vijf dagen wat bloedverlies en nu, 2wkn na de curettage eindelijk niet meer aan t vloeien.
    Curettage onder algeheel is het beste vind ik, wordt je niet geconfronteerd met gênante positie, geluiden en gedoe.
    Je voelt je er na leeg en verdrietig (had ik te minste) maar ook was ik blij dat dit nu klaar is zodat ik weer vooruit kon.
    Heeft dit je vraag een beetje beantwoord???
     
  6. Bine84

    Bine84 Actief lid

    22 dec 2014
    442
    288
    63
    poeh wat heftig zeg. Ik heb met 12 weken een missed abortion gehad en na 4 weken was het helaas nog niet vanzelf gekomen. uiteindelijk heb ik voor medicijnen gekozen. maar ik weet niet of ik daar weer voor zou kiezen... het is wel gelijk gekomen... alleen vond ik de weeën echt hels, waardoor ik alsnog naar het ziekenhuis ben gegaan. De weeën waren vele malen heftiger dan bij de bevalling van m'n dochter.

    ik hoop voor je dat je de keus niet hoeft te maken en dat het spontaan komt.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen.
     
  7. FH90

    FH90 Niet meer actief

    Hallo allemaal,
    bedankt voor de uitleg.

    Vandaag had ik een afspraak bij de vk, op de echo was te zien een vruchtzak zonder vruchtje. deze zat er de vorige x (1,5 wk terug) nog wel. Deze is dus al door mijn lichaam opgenomen. Morgen gynacoloog. ben benieuwd wat er te wachten staat. Er was in de baarmoeder al wel zwarte vlekken te zien, dit was al wat bloed zei de vk. Misschien is dit het begin dat mijn lichaam het zelf al oppakt?

    Ben bloed nerveus voor morgen... :( Bedankt voor alle medeleven. Misschien iemand bekend met mijn bovenstaande periode?? :(
     
  8. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.559
    13.129
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hoe is dat gesprek gegaan?
    En de echo van de 22e?
     
  9. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Oh wat vreselijk allemaal! Sorry door mijn eigen miskraam en curettage ben ik een tijdje niet online geweest. Ik denk dat jij ondertussen ook al veel meer weet.. Ik ontdekte het met 10,6, maar toen was het kindje met 9,5 al gestopt met groeien. Daarna een paar dagen moeten wachten op het gesprek met gyneacoloog. Net las jij zoekende naar vragen. Al snel bleek dat ze in het ziekenhuis (in mijn geval) niet erg enthousiast waren over medicijnen. Dus afgesproken nog 8 dagen te wachten en die dag curettage ingepland. Pfff. nou weeën en pijn en bloed verlies gehad. Heel erg. En het was er nog niet uit. De curettage kwam dus uiteindelijk toch als geroepen, hoe verdrietig ook... Hoe is het nu met jou gegaan???
     

Deel Deze Pagina