Help! Wij komen er niet uit voor een naam voor onze dochter. Bij mij op nr 1 staat 'Jara'. Mijn vriend moet er erg aan 'wennen' zegt hij en wil liever een andere naam. Ik hou van korte, ietwat aparte namen, maar ook weer niet té bijzonder. (Jara, Nova, Mila, Jemma, Eve). Mijn vriend is meer van de 'standaard' namen zoals Sanne, Emma enzovoort. We moeten dus ff een 'mix' vinden tussen gewone namen en toch ietwat bijzonder... wie helpt?
Isa vinden wij beide ook een mooie naam, maar zo heet een nichtje al. Jara vind ik prachtig, maar Sara dan weer niet Bedankt voor de suggesties... maar dé naam zit er nog niet bij.
J.inthe Kyra Lina Luna Mara(h) Fara(h) Tara Zara Dana Nena Esra Rosa Maya Ella Juna Ayla Faya Iva Lea(h) Nyah Cayla Julia Livia Novi Jade Silke Noëmi/Emi/Amy Maud
Ik vind Jara helemaal geen leuke naam. Net als Lana, Sara, Mara en Lara... (het komt denk ik door de 'ana' of 'ara' waar die namen op eindigen). Nova, Eve en Mila zoals je in je eerste post zegt juist weer wel!
@Lotti: Amber kwam vanochtend in bed ook plots in mijn gedachtes op! Vriend is sporten, straks even vragen...