Hi Dames, Ik begin vrijdag met Gonal F te spuiten. Ik zit in het traject voor ICSI en heb net 8 weken decapeptyl gespoten (2 injecties van 4 weken) naar aanleiding van kijkoperatie met conclusie endometriose. Ik zou heel graag jullie ervaringen willen weten met Gonal F. Op de Lucrin (decapeptyl) was ik niet goed voorbereid....
Ik spuit nu al een week gonal f, enige wat ik heb is hoofdpijn. Ik voel niets of nog niets.... Ik heb een angst voor spuiten en naalden en sinds 2 dagen lukt het ook mij om zelf te spuiten...
Hi Pandavliegen, Als ik het goed lees ervaringsdeskundige! Kun je mij vertellen of je bijwerkingen hebt gehad en wat die dan zijn? Ik hoop dat alles goed gaat met je recente TP, heel veel succes!!
De doseerpen is erg gebruiksvriendelijk! Je neemt hem makkelijk mee en kunt dus ook buiten de deur spuiten! Ik heb geen last van bijwerkingen! Succes!
Hi Sunshine, dank je voor je reactie. Is het echt met een naald en spuit of met zo'n pen als voor diabetes? Ik ben ook een beetje angstig maar moet er toch aan geloven. Mijn man gaat morgen mee naar prikles mocht ik het niet zelf kunnen moet hij het maar doen.
Gonal is heel makkelijk. Injecteren doet geen zeer, het doseren is heel makkelijk. Ik reageer er zelf goed op en mocht dat niet zo zijn kan je tussentijds ophogen. Van bijwerkingen merk ik eigenlijk niks.
Super bedankt dames ik ga met een gerust hart starten vrijdag!! op naar de 26 eitjes zoals Selmaa met daarna hopelijk het zelfde resultaat. Net als Boogy
De gonal f is bij mij zoals een diabetes pen. Mijn man heeft eerste weken gespoten... Echt waar als je eenmaal bezig bent valt het mee. Ik kon het ook niet geloven maar het went... Hopelijk bij jou ook
Mijn ervaring is zelfde zoals de meeste dames hier, fijn in gebruik, makkelijk in te stellen, geen bijwerkingen.