Ervaring met Gonal F????

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MAO, 3 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    Hi Dames,
    Ik begin vrijdag met Gonal F te spuiten. Ik zit in het traject voor ICSI en heb net 8 weken decapeptyl gespoten (2 injecties van 4 weken) naar aanleiding van kijkoperatie met conclusie endometriose.

Ik zou heel graag jullie ervaringen willen weten met Gonal F. Op de Lucrin (decapeptyl) was ik niet goed voorbereid....
    :(

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Wat wil
    Je weten?

De spuit is heel makkelijk, en ik had er verder ook geen last van!

3. Selmaa

Selmaa Actief lid

1 jan 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb die ook gebruikt. Geen last van gehad. Makkelijk in gebruik. Resultaat : 26 eitjes

4. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Ik spuit nu al een week gonal f, enige wat ik heb is hoofdpijn. Ik voel niets of nog niets....

Ik heb een angst voor spuiten en naalden en sinds 2 dagen lukt het ook mij om zelf te spuiten...

5. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    Hi Pandavliegen,

Als ik het goed lees ervaringsdeskundige! Kun je mij vertellen of je bijwerkingen hebt gehad en wat die dan zijn?

Ik hoop dat alles goed gaat met je recente TP, heel veel succes!!

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    De doseerpen is erg gebruiksvriendelijk! Je neemt hem makkelijk mee en kunt dus ook buiten de deur spuiten! Ik heb geen last van bijwerkingen! Succes!

7. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    Hi Sunshine, dank je voor je reactie. Is het echt met een naald en spuit of met zo'n pen als voor diabetes? Ik ben ook een beetje angstig maar moet er toch aan geloven. Mijn man gaat morgen mee naar prikles mocht ik het niet zelf kunnen moet hij het maar doen. ;)

8. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    Wow dat zijn er veel zeg!!! nou ik hoop dat daar ook het eitje tussen zit/zat?

9. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    En daar het antwoord al! Dank je wel. Ik vind dat er veel minder eng uit zien dan een lange naald. :$

10. Selmaa

Selmaa Actief lid

1 jan 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL

Jippp zeker. Ben nu zwanger. Pril nog

11. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goede ervaringen, geen bijwerkingen en het resultAat ligt nu op mij te snurken ;)

12. Logan

Logan Niet meer actief

Gonal is heel makkelijk. Injecteren doet geen zeer, het doseren is heel makkelijk. Ik reageer er zelf goed op en mocht dat niet zo zijn kan je tussentijds ophogen. Van bijwerkingen merk ik eigenlijk niks.

13. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    gefeliciteerd!!!!

14. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    Super bedankt dames ik ga met een gerust hart starten vrijdag!! op naar de 26 eitjes zoals Selmaa met daarna hopelijk het zelfde resultaat. Net als Boogy :)

15. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    De gonal f is bij mij zoals een diabetes pen. Mijn man heeft eerste weken gespoten...
    Echt waar als je eenmaal bezig bent valt het mee. Ik kon het ook niet geloven maar het went... Hopelijk bij jou ook

16. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Mijn ervaring is zelfde zoals de meeste dames hier, fijn in gebruik, makkelijk in te stellen, geen bijwerkingen.

Deel Deze Pagina