Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik ben zeven weken geleden bevallen van onze dochter en sindsdien nog niet weer met anticonceptie begonnen (al wel weer ongi geworden.. ). We doen het nu met condoom maar hebben het ook af en toe (dom, dom, dom) zonder gedaan. De voor-het-zingen-de-kerk-uit methode.. Hoe groot is de kans hierbij op een zwangerschap? Zit er namelijk een beetje mee in m'n maag...

2. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Das een goeie vraag, ben ik ook wel benieuwd naar

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Volgens mij ben je gewoon weer hartstikke vruchtbaar, volgens mij bestaan hier meerdere mistanden om omdat vrouwen denken dat ze nog niet vruchtbaar zijn. Enne voor het zingen de kerk uit weten we allemaal toch wel dat, dat ook kans geeft op zwangerschap he 8) Meid succes!

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Tja ik hb wel eens gehoord dat je vruchtbaarder bent net na een bevalling (aangezien je ook al ongesteld bent geweest betekent dat toch echt dat je een eisprong het...) Ik zit ook te "rommelen" met condooms hoor (nou ja... mijn mannetje dan) hij is ook niet altijd even voorzichtig maar mijn mondje zegt dan gelukkig nog redelijk snel euhmmm... jasje aan ;)

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Bahhh precies.. Maar snel naar de ha voor een ander middeltje, op een tweede zwangerschap (zo snel) zitten we écht nog niet te wachten..

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Wij hebben meerdere jaren de voor het zingen de kerk uit dingest gedaan (zwangerschap was evengoed wel welkom natuurlijk, anders hadden we 'extremere' anticonceptie gebruikt ik kan alleen niet tegen de pil, dan voel ik me net zo beroerd als dat ik zwanger ben zeg maar) en we zijn al die jaren niet zwanger geraakt. En toch wel veel sex gehad zeg maar. En toen we er voor gingen binnen anderhalve maand (denk dat ik net de eerste eisprong gemist had) zwanger. Dus we zijn wel heel erg vruchtbaar. Dus ik denk dat je met de voor-het-zingen-de-kerk-uit een heel klein kansje hebt om zwanger te worden, maar zeker geen grote. Het is sowieso voor zo'n zaadcelletje nogal een grote klus om het eicelletje te vinden bij een 'volle lading' zeg maar, laat staan als die 'volle lading' er niet ingaat.

7. emmyg

emmyg Actief lid

16 sep 2007
    172
    0
    0
    Maar je kan natuurlijk altijd pech hebben.

1 goede zwemmer en je bent de pineut ;)

8. Samama

Samama Niet meer actief

Het kan natuurlijk altijd gebeuren. In principe werkt je lichaam weer hetzelfde als vóór je zwangerschap, en zonder anticonceptie ( toen jullie probeerden zwanger te raken zeg maar ) dus waarom zou het nu dan niet kunnen? Ik zou of aan de anticonceptie gaan, of gewoon altijd een condoom gebruiken.

9. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    tja de kans bestaat kijk naar mij ben ook weer zwanger haha

Deel Deze Pagina