Wat stel jij uit nav. de crisis/het regeerakkoord?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elines, 3 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    tot nu toe niks
    maar wie weet hoe het volgend jaar gaat zijn en zullen we er dan misschien wel wat om moeten laten

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het leven komt zoals het komt, ik stel er niets voor uit. Het enige waar ik wel echt goed op let is dat ik zoveel mogelijk een buffer probeer op te bouwen. Dit lukt niet altijd, de ene maand beter als de andere, maar echt zorgen maak ik me er ook niet om. Wie leeft , wie dan zorgt, wij doe gewoon geen gekke dingen (nooit gedaan, dus mis het niet ook) en dan komt het vanzelf wel goed. Zolang wij een dak boven ons hoofd hebben, elke dag fatsoenlijk te eten, onze rekeningen betaald zijn en we geen schulden hebben, hoor je mij niet mopperen. Dan hebben wij het beter als een heleboel andere mensen op de wereld.

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Wij niks. Het is al zoveel jaren cirisis en wij hebben er eigenlijk nog nooit iets voor gelaten. Het enige dat ik altijd al doe is kleding vaak alleen in de uitverkoop op 2e hands kopen. Maar dat ook meer omdat ik niet achter de 'oorspronkelijke' prijzen kan staan. Ben al te vaak op beurzen geweest, dus ik weet wat alles inkoop kost. Laatst ook weer een docu gezien over de productie van kleding.

Maar dat is meer een principe kwestie, heeft niets met de crisis te maken.

Deel Deze Pagina