Vandaag echt álles.. word moe van mezelf. Wil alleen maar in bed liggen. Dus vanochtend even terug naar bed gegaan toen iedereen het huis uit was en bedacht dat ik vanavond wel langer doorwerk. Maar kan mezelf ondertussen nog steeds nergens echt toe zitten, vermoeiend. Pittig weekend achter de rug met persoonlijke dingen. Ook op werk gebied ga ik al weken over m’n grens heen en ben ook bezig met wellicht iets anders. En nu voelde ik vannacht ook weer een beginnende borstontsteking opkomen. Dus het is gewoon allemaal even teveel denk ik. Zo maar even een rondje lopen en dan gewoon dingen gaan doen, hopelijk helpt het. Want eraan toegeven helpt duidelijk niet. Zo, en nu klaagmodus weer uit. Wel even een topic naar m’n hart op dit moment =‘D.
Balen, beterschap! Ik zou lekker overslaan vanavond en wat bestellen voor de rest. Of iets kant en klaars ofzo.
De kledingkasten van de jongens uitzoeken en opruimen. Wat een zooi is dat zeg. Het zou vorige week al gebeuren. Toen had ik het mooie weer als excuus. Vandaag was het ideaal weer om te beginnen. Maar helaas..
Inmiddels hoef ik alleen het gasfornuis nog, maar dat kan ook voor ik ga koken... of erna.. Dan moet het toch weer
Niks Ik heb alles gedaan wat ik wilde Zwemmen met Luc —-> check Cakes met Pluk maken —-> check Koekjes met roze suiker maken —-> check Lolly van gummybear —-> check Rendang —-> check Kip ketjap —-> check Paksoi pedis —-> check Pastasaus —-> check Brood halen —-> check Stofzuigen en dweilen —-> check Wassen gedraaid —-> check Strijken terwijl Luc tv keek —-> check Poes geborsteld —-> check Of was dat de bedoeling niet van dit Topic
De verkiezingsprogramma's doorlezen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Ben er nog niet uit wat ik ga stemmen...
Nogal veel vandaag Soep maken Strijken Was doen Stofzuigen Eten klaarmaken voor vanavond Gisteren veel te veel gedaan voor de verbouwing, en dan lukt er de dagen erna niks meer. Ik heb deze namiddag wel mijn halve spaarrekening uitgegeven aan tegels, een nieuwe badkamer en aan de aannemer iets wat ik ook al weer aan het uitstellen was, maar de offertes verlopen deze week en alles wordt er alleen maar duurder op
Dit alles vandaag? Ik word al moe enkel door het te lezen Heb dan ook knallende koppijn vandaag dus dat werkt ook niet mee.. maar de badkamer is in ieder geval gedaan
Mijn bestelling bij Mumplanner. Maar dat is meer omdat ik mijn mandje zo vol heb gemikt met alles waarvan ik vind dat ik het nodig heb, dat ik schrok van het totaalbedrag
Ja vanaf vanmorgen half 9, nadat ik Ies naar school had gebracht. Daar was ik eerst geïrriteerd door want C brengt haar altijd maar die moest vanmorgen vroeg in Utrecht zijn. De bakker is naast haar gymzaal hoor en het zwembad 2 kilometer verder. Ik ga nu m’n laatste lading koekjes erin schuiven. Dan heb ik er 36 gebakken.
De tandarts bellen. En de was opvouwen. Heb ik totaal geen zin in. Komt ook omdat ik vandaag een klein koalabeertje heb die al zowat de hele dag aan mij geplakt zit. Dus als ik dan een keer mijn handen vrij heb, wil ik niet de was doen.
Mijn auto leegruimen en schoonmaken.. dat stel ik echt uit.. woensdag mag ik hem inleveren bij de dealer dus ik moet eigenlijk wel echt even aan de bak.