Ongeveer alles wat jullie al genoemd hebben Vanmorgen wel heel goed bezig geweest met de voorraadkast +servieskast uitruimen en uitsoppen en opnieuw indelen. Daarna vond ik het wel welletjes wat betreft huishouden Maar ga me nu toch uit m'n luie bank hijsen. Heb de jongens een beenhammetje beloofd voor het avondeten. Dus kan niet aankomen met diepvriespizza's oid straks
Werken, komt niks uit mijn handen, wat ruk is want dan heb ik het morgen extra druk. Maar ja ADHD en uitstel gedrag om daarna hartkloppingen te hebben omdat je de deadline net haalt is een beetje mijn leven . Maar je leert er mee om gaan
dat is het enige klusje in huis dat mijn man doet. Elke week opnieuw ik heb de wasmanden met schone was in het washok gezet en de deur dicht gedaan Dat doe ik vanavond (denk ik )
Ik stel al sinds november iets uit. In de hal zijn twee muurtegeltjes kapot. Zijn hele oude tegeltjes en via een antiek-opkoper heb ik 4 van dezelfde tegeltjes weten te scoren. Die liggen al sinds november in huis. Maar die kapotte tegeltjes eruit slijpen stel ik uit, en uit, en uit. Zo geen zin. Terwijl ik weet dat het met 20 minuten gepiept is
De was opvouwen Bellen voor startgesprek met renovatie bedrijf. Ik wil geen renovatie, maar verplicht mee te werken. Grrr.
De 60 graden was opvouwen. Dochter en ik hebben corona en zijn ziek, manlief zit stralend aan de eettafel alsof er niks aan de hand is grrrrr.
Dweilen dat zou ik vanmorgen doen toen de kinderen allemaal op school waren Nu wacht ik wel tot ze slapen
Nou ik ben in actie gekomen. Toilet: check! Stofzuigen: check Opruimen: check Was opvouwen: check Jassen wassen: check Vaatwasser uitruimen: check Micro uitnemen: check Er moet alleen nog even gedweild worden straks en ik moet met een glasdoekje nog even langs de stalen (glazen) deuren. Maar dat doen we mooi als de jongens op bed liggen. Na het douchen straks doe ik niks meer.
Ik heb veel gedaan vandaag maar moet eigenlijk alleen de was nog opvouwen. Heb bedacht dat dinsdag een betere dag daarvoor is.
De beslissing over wat te doen met het kinderfeestje van oudste. Niet alleen vandaag, dat zit al minstens een week in mijn hoofd. Wel of geen indoorspeeltuin. Ik denk wel. Moet nog met zoon en man kortsluiten en die zijn niet helemaal fit. Gedoe. En de beslissing om wel of niet morgen een werkafspraak af te zeggen, in verband met bovenstaande zieke mannen en dan liever thuis werken. Zeker als het corona mocht zijn en de afspraak niet cruciaal is. Ik heb geen uitgestelde huishoudelijke taken, zoals merendeel in dit topic wel beschrijft. Ik beslis dan gewoon dat morgen de logische dag ergens voor is.