Dit heb ik dan wel gedaan alleen ben ik er niet meer aan toe om het ook daadwerkelijk in de kasten te leggen de jongens liggen al in bed nl
Wij ook maar serieus de glasdoekjes eigen merk van de coop (de g’woon variant) zijn goed! AH eigen merk is vreselijk. Die laat strepen. Elke dag even hoppa en schoon. En dan gewoon idd regelmatig de ramen (laten) doen.
De wasmachine nóg een keer aanzetten. Vandaag al twee keer een ondergespuugd bed gehad, inclusief pyjama's en ondergoed. Net de derde spuugpartij — inmiddels is de boel uitgespoeld maar nu moet ik nog een keer naar de wasmachine en daar heb ik niet zoveel zin meer in...
Ik las alleen het laatste wat je gedaan hebt en dacht....poes geborsteld??? Waarom borstel je je poes?? Toen ging het lampje aan dat je je huisdier bedoeld denk ik
Haha! Ja ik ben vrij dubbelzinnig ingesteld maar dit keer was het toch Elmi die ik lekker geborsteld heb buiten
De keuken grote schoonmaak geven...Zag dat ik de ramen ook alweer kan gaan doen buiten, verdorie pas gedaan. Laminaat onderhoudsbeurt geven stel ik al heeeel lang uit. Maar daar ben je ook twee dagen mee bezig omdat je de hele bende moet verplaatsen en je zit met uitharden. Kattenpootjes zijn ook onhandig daarbij, die komen altijd wanneer t net niet droog genoeg is en dan kijk je heeel lang tegen kattenpootjes...
Elke week?!? Zit je aan t strand of wilde je de inzet een beetje gelijk trekken? Hier vond ik elke maand al voortvarend. edit: ah huisdieren never mind
Uitzoeken hoe ik de tolbadge moet terugsturen. Hij bleek nog gekoppeld te zijn aan een oude rekening en daarom is onze tol van de vakantie niet afgeschreven. Voel me nu echt een dief en wil het graag afhandelen, maar blijkt verschikkelijk ingewikkeld te zijn. Ik heb al een paar mailtjes gekregen in het Frans die ik niet begrijp. Ondertussen heb ik dus nu bijna nachtmerries dat ik de volgende vakantie van de snelweg gehaald word.
Zelfde effect, de mijne "helpt" met ramen wassen...Vol trots als je net klaar bent, beetje dippen in je siroooop, poetsuuuuh... "Kijk mama! Ik heb jou geholpen!" Ik stel mn werk uit, niet handig want t wordt erg creatief qua uren nu zoontje en ik gezellig met c thuis zitten vandaag en ik dus werk tijdens zijn slaapjes. Eerst maar een bak koffie...alweer...
D uit bed halen. Ze ligt na een vervelende nacht eindelijk heerlijk te slapen, maar ik moet zo naar de mondhygiënist Dat zou ik overigens ook graag willen uitstellen.
Te werken Ik staar voortdurend rond en alle andere dingen lijken 10x interessanter dan mijn werk. Dat wordt een avondje doorwerken